سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20167

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از اعلام جرم دستگاه قضایی بر علیه 3 تن از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خبر داد.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: طبق دستور العمل حقوق عامه، مدیران و سرپرستان دستگاه های اجرایی موظف اند هم  وظایف خود را درست و قانونی انجام دهند و هم بر عملکرد کارمندان شان نظارت کنند.

آزاد بخت گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی، مدیر یا کارمندی اگر مرتکب فعل یا ترک فعلی شود که مغایر قانون باشد، یا چشمش را روی هرگونه جرم، تخلف، اهمال یا سهل انگاری ببندد قانون با او برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در صورتی که ترک وظایف قانونی مدیران، مسوولان و روسای دستگاه های اجرایی و اهمال در انجام وظیفه وعدم نظارت آنها بر کارکنان شان موجب تضییع حقوق عمومی یا خسارت بر اموال عمومی یا منابع بیت المال و حقوق اساسی ملت مثل حق سلامت یا امنیت عمومی شود، دادستان بعنوان نماینده مدعی العموم باید در اسرع وقت نسبت به تعقیب موضوع، جمع آوری ادله و نظارت بر تحقیقات اقدام و برخورد کند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند از تعیین ضرب‌الاجل چند ماهه  به مدیران سه دستگاه اجرایی شهرستان به منظور ساماندهی و اصلاح برخی مشکلات و نواقص که موجب نارضایتی مردم شده بود  خبر داد و افزود: این مهلت پایان یافت و اقدام فوری و مناسب در مهلت مقرر از طرف مدیران این دستگاه ها برای حل مشکلات و نواقص انجام نشد به همین علت، ضمن اعلام جرم علیه مدیران این سه دستگاه دولتی اعلام می شود با مدیران کم کار برخورد قضایی می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش