مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 20186

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه شهرستان نهاوند گفت: ۱۷۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در نهاوند اجرا می‌شود.

سرهنگ علی مختار در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت؛ شهدا حق بزرگی بر گردن‌ همه ما دارند و رزمندگان دوران دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود نشان دادند.

مختاری افزود: مقاومت و ایستادگی درس بزرگ دفاع مقدس است و وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و رزمندگان است

وی با بیان اینکه کمک مومنانه، فعالیت گروه های جهادی، دیدار با خانواده شهدا، رژه خودرویی، دیدار با امام جمعه، حضور در نماز جمعه از جمله برنامه های این هفته است، افزود: در این هفته ۶ کارگاه تولیدی افتتاح می شوند که ۱۵۸ نفر اشتغالزایی داشته و در این هفته با اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، اظهار کرد: سپاه یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی راه اندازی می کند با همه امکانات که در هفته دفاع مقدس به نام مبارک شهید حاج میرزا سلگی شروع به کار می کند و همه امکانات در این‌ مرکز مربوط به سپاه است و تا ساعت ۱۲ شب به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

سرهنگ علی مختاری از افتتاح ۶ پایگاه مقاومت جدید در شهرستان در این هفته با حضور مسئولان استانی و محلی خبر داد و بیان کرد: ۱۰ مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در شهرستان انجام شده که ارزش این کمک ها بیش از ۱۶ میلیارد تومان بوده است.

مختاری گفت: ۷۹۰ نفر از بسیجیان در مرحله اول طرح شهید سلیمانی به کمک کادر درمان رفتند و در مراقبت، نظارت و در مراکز درمانی به مردم کمک رسانی کردند و ۲۵ بسیجی در مراکز واکسیناسیون پس از فراگیری اموزش ها در کار تزریق واکسن مشارکت‌ می کنند و حدود ۱۴۰ نفر در انتظامات مراکز واکسیناسیون حضور دارند و به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: ۶ پروژه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان در حال اتمام است که از سال گذشته شروع شده بود و با کار جهادی انجام شده که اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش