سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2019

صدای نهاوند:

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: آمار زیاد جوانان بیکار در جامعه، وظیفه مراکز فنی و حرفه ای استان همدان را سنگین تر کرده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا مهرابی ظهر سه شنبه در جمع مسئولان و کارکنان مراکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران شهرستان نهاوند اظهار داشت: در راستای آموزش های فنی و تخصصی جوانان تحصیلکرده، تیم های آموزشی سیار در رشته های مختلف فعالیت خود را در سطح روستاها، پادگان ها و ندامتگاه ها آغاز کرده اند.

مهرابی گفت: سیاست های کلان فنی و حرفه ای استان همدان باید با سیاست های اجرایی و آموزشی شهرستان نهاوند گره بخورد تا در نهایت، شاهد رشد، شکوفایی و گسترش مراکز فنی و حرفه ای باشیم.

وی افزود: در طرح جدید نظام صلاحیت حرفه ای، هیچ نیروی انسانی حق انجام کار و فعالیت فنی و تخصصی را در هیچ کدام از رشته های فنی ندارد،  مگر صلاحیت و مهارت آن مورد تائید مرکزهای فنی و حرفه ای قرار گرفته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار داشت: مرکز فنی و حرفه ای استان همدان در سال گذشته موفق شد در حوزه آموزش رتبه دوم کشور، در حوزه تدوین استاندارد آموزشی رتبه سوم و در روابط عمومی رتبه سوم کشور را کسب کند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش