سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20257

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: تبیین مسائل فرهنگی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و ضمن پرهیز از کلی گویی به عملیاتی کردن برنامه‌ها با تشکیل کمیته های مختلف تمرکز کنیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند گفت: مقوله فرهنگ بخشنامه پذیر نیست بلکه برنامه پذیر است لذا ضمن خودداری از سیاسی کردن مقوله فرهنگ در حل و فصل مشکلات جامعه تلاش کنیم.

ناصری با بیان اینکه حوزه فرهنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای هر انجام هر کاری باید فرهنگ‌سازی لازم در آن بخش صورت گیرد ، گفت: تشکیل کمیته های تخصصی برای بررسی و پیگیری مشکلات و معضلات جامعه توسط دستگاه ها و نهادهای ذیربط ضروری است.

وی بیان کرد: مقوله فرهنگ بخشنامه پذیر نیست بلکه برنامه پذیر است لذا ضمن خودداری از سیاسی کردن مقوله فرهنگ در حل و فصل مشکلات جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای هر انجام هر کاری باید فرهنگ‌سازی لازم در آن بخش صورت گیرد ، گفت: تشکیل کمیته های تخصصی برای بررسی و پیگیری مشکلات و معضلات جامعه توسط دستگاه ها و نهادهای ذیربط ضروری است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش