سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20292

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت: ۳۴ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در نهاوند اجرا می شود.

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، داشتن روحیه جهادی و انقلابی را از خصوصیات بارز دانش آموز بسیجی عنوان کرد و افزود: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه ۳۴ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی تدارک دیده شده تصریح کرد: افتتاح واحد بسیج دانش آموزی و رونمایی از نماهنگ امام رضا (ع) و همچنین گلزار شهدای نهاوند با حضور دانش آموزان و مسئولین شهرستان برگزار غبار روبی خواهد شد .

وی افزود : دیدار با خانواده شهدای دانش آموز و دیدار و توزیع بسته های معیشتی برای خانواده های بی سرپرست بهزیستی و همچنین اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

سرهنگ مختاری با اشاره به راه اندازی پویش ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت : در فضای مجازی پویش هایی همچون (نوجوان_پلاس) (دنیای_بدون_آمریکا) (حجاب_تاج بندگی) و همچنین پویش جمع آوری لباس گرم و لباس فرم برای دانش آموزان نیازمندی که توانایی خرید لباس گرم و لباس فرم را ندارند .

وی افزود : یادواره شهدای دانش آموز و رو نمایی از عکس شهید شاخص سال در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار با حضور خانواده های شهدا و دانش آموزان و عموم مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد.

سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی گفت: برگزاری جام فوتسال به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۸ تیم و همچنین مسابقات فرهنگی روزنامه دیواری ، دکلمه،داستان نویسی، شعر، طراحی، نقاشی با موضوع استکبار ستیزی از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی می باشد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش