سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20330

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت: با مربیان هنجار شکن کشتی نهاوند به شدت برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عباس آزاد بخت صبح یک شنبه در جلسه بررسی موانع و مشکلات کشتی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: هیچ ناهنجاری و بد اخلاقی را از جامعه مربیان نمی پذیریم و با مربیان هنجار شکن به شدت برخورد خواهیم کرد.

آزاد بخت در ادامه گفت : مربیان و ورزشکاران کشتی مکلف هستند تا از آئین نامه و بخشنامه های هیئات و اداره ورزش تمکین و پیروی کنند و دستگاه قضایی شهرستان نیز آمادگی حمایت از جامعه ورزش شهرستان را دارد و با هرگونه هنجارشکنی و بی نظمی در سالن های ورزشی برخورد قاطع می کند.

وی به نقش موثر هیات ورزشی و مربیان در نظارت بر ورزشکاران در مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای موجود اشاره کرد و اظهار داشت : شهرستان نهاوند دارای پیشینه تاریخی و ظرفیت های بالقوه ای است که در حوزه ورزش می توان به قهرمانان ملی و بین المللی زیادی اشاره کرد ، بنابراین نیاز است اداره ورزش و هیأت های ورزشی در این حوزه نظارت جدی و بیشتری داشته باشند تا خانواده ها با اطمینان فرزندان خود را به سمت ورزش سوق دهند.

عباس آزادبخت با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا در سالن های ورزشی گفت : انتظار این است مربیان و مدیران باشگاه ها تمامی پروتکل های بهداشتی را بصورت دقیق و منظم رعایت کنند تا ورزشکاران بتوانند در فضایی بهداشتی و سالم به فعالیت ادامه دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش