جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20342

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: حكم تبعيد 6 متهم سابقه‌دار نهاوند به استان های مرزی تایید وصادر شد.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر، برخورد شدید و قاطع با جرایم خشونت‌بار و اراذل و اوباش توسط کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند و موجب سلب آسایش عمومی و رعب وحشت مردم می شوند، حکم تبعید ۶ متهم سابقه دار و شرور نهاوند به استان های مرزی برای گذراندن دوران محکومیت صادر شد.

آزاد بخت گفت: حکم تبعید ۵ متهم سابقه دار که بارها مبادرت به سرقت می کردند و حکم تبعید یک مجرم که بارها با چاقو کشی باعث وحشت مردم و سلب آسایش عمومی شده بود ،به استان های مرزی صادر شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه عدل قضایی در اجرای عدالت و برخورد با مجرمان، قاطع است، به افرادی که تحت هر عنوانی اقدام به حمل سلاح‌های جنگی و سرد کرده و با درگیری و نزاع دسته جمعی در مکان های عمومی باعث ترس و وحشت شهروندان، سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم می‌شوند، هشدار داد و از آنان خواست خط قرمزهای قضایی را رعایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، بیان کرد: دستگاه قضائی درسطح شهرستان در رابطه امنیت وآسایش عمومی با کسی شوخی ومماشت ندارد و درصورت شناسایی ودستگیری فرد خاطی که جرم آن تشخیص داده شود، آن را رسوای خاص وعام خواهد کرد

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش