جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20346

صدای نهاوند;

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند در آستانه وضعیت زرد کرونایی قرار دارد اما نگران نحو رعایت پروتکل های بهداشتی مدارس هستیم.

دکتر غلامرضا متین در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، عنوان کرد: در ۱٠ روز گذشته میزان و آمار ابتلا، مراجعه بیماران به مراکز درمانی، بستری و درمان سرپایی بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند روند کاهشی بوده است، که اگر وضعیت به همین رول باشد، در روزهای آینده احتمال تغییر رنگ بندی کرونایی نهاوند از نارنجی به زرد وجود دارد.

دکتر متین با بیان اینکه قصد داریم بیمارستان شهید قدوسی را به صورت متمرکز به بیماران کرونایی اختصاص دهیم، گفت: در حال حاضر کمتر از ۵٠ نفر بعلت بیماری کرونا در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند بستری هستند.

وی بیان کرد: نگران نحو رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس هستیم و با توجه به اینکه بازگشایی مدارس موجب افزایش تردد و حضور افراد در مکان های عمومی می شود، باید پروتکل های بهداشتی اعلام شده برای مدارس بدون کم و کاست و با حساسیت زیاد انجام و رعایت شود.

وی افزود: به رئیس آموزش و پرورش نهاوند و خزل اعلام کرده ایم در حال حاضر بیماری سرما خوردگی نداریم و علائمی مانند آب ریزش بینی، عطسه، سرفه، تنگی نفس، بدن درد و… از علائم بیماری کرونا است و اگر مدیر، معلم یا دانش آموزی این علائم و یا یکی از آنها را داشت، به هیچ وجه نباید در مدرسه حضور پیدا کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش