سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20536

صدای نهاوند:
جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم به غیر از خدا به چیز دیگری نمی اندیشید و همه وجودش برای خدا بود و این اخلاص بود که ایشان را عزیز دل مردم کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار‌ محمد رضا فلاح زاده در اجتماع حماسی مردم شهرستان نهاوند در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی این شهر گفت: نهاوند شهر عالمان فرزانه و شهدا و شخصیت های بزرگواری است که برگ های زرینی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی اظهار داشت: نهاوند شهری است که در سال ۵۲ در اوج خفقان رژیم ستم شاهی، جوانان انقلابی گروه ابوذر را تقدیم کرد و در دفاع مقدس هم شهدای بزرگوار این خطه رشادت های کم نظیری از خود نشان دادند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنانش افزود: امام راحل به تاسی از ائمه اطهار آمد و اسلام خرافی و بدعت ها را کنار گذاشت و اسلام ناب را معرفی کرد ولی دشمنان همچنان که به مصاف پیامبر و امام علی(ع) امده بودند به مصاف امام راحل آمدند.

وی ادامه داد: در این حال بود که فرزندان پاک این سرزمین و رزمندگان جبهه حق به یاری امام راحل و یاری دین خدا آمدند.

سردار فلاح زاده گفت: مجاهدان گمنام و سربازان ایران اسلامی در مقابل دنیای کفر که از صدام حمایت می کردند؛ ایستادند و جهاد امثال حاج قاسم سلیمانی ها اجازه نداد کشور از بین برود.

وی بیان داشت: جوانان با ایمان ایران اسلامی رشادت های بی نطیری از خود نشان دادند و پیشکسوتان جبهه و جنگ برای نسل جوان بگویند رزمندگان چه کردند و چه بر سر رزمندگان آمد تا این انقلاب و اسلام حفظ شود.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: بعد از دوران دفاع مقدس، سردار سلیمانی در دیگر عرصه ها رشادت های کم نظیری از خود نشان داد و دشمن صهیونیستی که سودای از نیل تا فرات را در سر داشت با همکاری محور مقاومت در همه جبهه ها به

عقب رانده شد.

وی ادامه داد: اراده پولادین مجاهدان حزب الله و رشادت های حاج قاسم و سید حسن نصر الله باعث شد آنها دیوار های پولادین به دور خود کشیدند و انروز صهیونیست ها خوار و ذلیل هستند.

سردار فلاح زاده گفت: امروز مقاومت در منطقه به مرحله ای رسیدند که محور مقاومت از هر نقطه ای از سرزمین فلسطین توان حمله موشکی به صهیونیست ها را دارند و آنها همیشه در وحشت هستند.

وی بیان داشت: دشمنان با تشکیل داعش جنایت های زیادی انجام داد و در دمشق با انواع سلاح هایی که داشت ارتباط فرودگاه با دیگر مناطق را شهر قطع کرده بودند و اکثر شهرهای سوریه را به تصرف درآورده بودند.

جانشین سپاه قدس گفت: در این شرایط بود که حاج قاسم با تدبیر و شجاعت وارد شد و با همراهی فرماندهان و مجاهدان راه حق جبهه مقاومت در سوریه را تشکیل می دهد و سپس با آزادی بوکمال داعش را از بین می برد.

سردار فلاح زاده گفت: در دیگر مناطق نیز سردار سلیمانی با ایجاد جبهه های مقاومت نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی عنوان کرد: قلب و دل حاج قاسم نور خدا و کار ایشان برای خدا بود و اخلاص و ایمان و توکل ایشان باعث موفقیت ایشان در عرصه میدان بود و همه کار ایشان برای رضای خدا بود.

جانشین سپاه قدس افزود: حاج قاسم به غیر از خدا به چیز دیگری نمی اندیشید و همه وجودش برای خدا بود و این اخلاص بود که ایشان را عزیز دل مردم کرد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی یک ولایتمدار عملی تمام بود و مطیع محض فرمان ولایت و مردمی بود.

سردار فلاح زاده گفت: به یاری خدا پیروزی نهایی برای جبهه مقاومت خواهد بود و ما وارث تمامی مظلومان تاریخ هستیم و وارث ائمه اطهار گرانقدر و وارث همه شهدای کربلا و ما وارث شهیدان سلگی، همدانی و سلیمانی هستیم و تا پیروزی بر کفر به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش