جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20720

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت: اختلاف خانوادگی انگیزه ی قاتل برای قتل دو نفر از اقوامش بوده است و و قوع این حادثه هیچ ارتباطی به مواد مخدر نداشته است.

عباس آزادبخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: وقوع درگیری شخصی ۳۲ ساله با سلاح گرم موجب کشته شدن دو نفر در دو منطقه ی مختلف شهر نهاوند شد، عملیات ویژه و تخصصی پلیس نهاوند با سرعت برای دستگیری قاتل آغاز می شود.

آزاد بخت گفت: قاتل پس از ارتکاب قتل، سریعا با خودروی یکی از مقتولین به سمت جاده ی بروجرد متواری می شود و عملیات تخصصی پلیس هم برای دستگیری مجرم تا روستای کهکدان بخش سامن ملایر ادامه پیدا می کند.

وی افزود: در این مکان متهم پس از رها کردن خودرو اقدام به فرار می کند، اما در نهایت توسط پلیس نهاوند دستگیر می شود.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، بیان کرد: پس از تحقیق کامل از قاتل مشخص شد، انگیزه ی قتل اختلاف خانوادگی احدی از مقتولین بوده است و هیچ ارتباطی به مواد مخدر نداشته است.

وی با بیان اینکه عملیات دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت توسط پلیس نهاوند نشان از اقتدار و سرعت عمل پلیس در برخورد با مجرمین دارد افزود: در کوتاه ترین زمان حکم مقتضی این پرونده صادر می شود.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند در پایان ضمن هشدار به مخلین نظم و امنیت در نهاوند افزود: همان طور که قبلا اعلام شده است و چندین نفر هم تبعید شده اند، چنانچه فردی کوچکترین تعرض و بی نظمی انجام دهد که موجب برهم زدن نظم و امنیت مردم و قانون شکنی شود، با قدرت با آن برخورد و به اشد مجازات محکوم می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش