مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 20779

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: دشمنان از تحریم و تهدید و جنگ و هرچه که داشتند بر ضد انقلاب اسلامی به کار بسته اند و نتوانستند جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرند و مذاکره کنندگان ما نیز در وین باید از موضع قدرت مذاکره کنند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی هر موفقیتی به دست آورده موجب ناراحتی دشمنان شده و این خاصیت دشمنی آنها با ما است.

وی اظهار داشت: آمریکا همیشه دنبال راه اندازی جنگ است تا منافعش تامین شود و کارخانه های اسلحه سازی آنها رونق بگیرد و هرجا جنگی بوده آمریکا پشت صحنه آن بوده است.

امام جمعه نهاوند افزود: در اکراین جنگ است و رسانه های دنیا و مدعیان حقوق بشر همه فکر و ذکرشان این کشور است و هر روز از اوضاع آنجا گزارش می دهند ولی روزانه هزاران نفر در کشورهای اسلامی قتل و عام و اواره می شوند و صدایی از مدعیان حقوق بشر شنیده نمی شود و معیارهایی دوگانه ای دارند در حالی که خودشان مسبب شرایط آن منطقه هستند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: غربی ها خودشان را در سطح بالاتری می بینند و تبعیض نژادی و تبعیض در بین ادیان جزئی از فرهنگ آنها است و خودشان را برتر می دانند و در قصیه اکراین این مسئله کاملا مشهود است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به موفقیت سپاه در پرتاب ماهواره اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب در این بخش با تکیه بر نیروهای مومن و بومی پیشرفت های زیادی کرده ایم و دیگر مانند گذشته نیست که دشمنان دست به تهدید بزنند چون از قدرت ما خبر دارند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: دشمنان از این موفقیت ناراحت هستند و دنیا باید بداند ایران قدرتمند است و این اقدام برای دنیا پیام مهمی دارد که دشمنان به خوبی این پیام را دریافته اند.

وی ادامه داد: دشمنان از تحریم و تهدید و جنگ و هرچه که داشتند بر ضد انقلاب اسلامی به کار بسته اند و نتوانستند جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرند و مذاکره کنندگان ما نیز در وین باید از موضع قدرت مذاکره کنند.

 حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان با استفاده از رسانه ها در صدد ناامیدی مردم از نظام و ناکارامد نشان دادن نظام هستند که در این بخش باید هوشیار باشیم و همانند گذشته نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش