سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20784

صدای نهاوند:
استاندار همدان گفت: مدارس استان در کلیه مقاطع تحصیلی، به‌صورت حضوری و با ۱۰۰ درصد ظرفیت برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا قاسمی‌فرزاد،صبح امروز در ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: روند شیوع ویروس کرونا در استان، کاهشی و تحت کنترل است. و ثبات و دوام وضعیت کنونی استان در شیوع ویروس کرونا، به‌ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم بستگی دارد.

قاسمی فرزاد بیان کرد: استان همدان آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی با حداکثر ظرفیت را دارد و مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در زمینه سفر‌های نوروزی، متعاقبا اعلام می‌شود.

وی افزود: با توجه به نزدیکی ایام نوروز، لازم است یک کمیته تخصصی در زمینه سفرهای نوروزی برای بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با بیماری کرونا تشکیل شود، و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، تزریق دز سوم واکسن کرونا برای افراد بزرگسال، نوبت اول برای افراد ۵ الی ۱۱ سال، الزامی است.

استاندار همدان گفت: سفرهای به عتبات عالیات توسط مردم از طریق استان برقرار است و اقدامات لازم برای خدمات‌رسانی و فراهم کردن امکانات مورد نیاز مسافرین انجام شود و با توجه به برقراری پروازهای فرودگاه همدان (در هفته‌ ۴ روز) زمینه کنترل مسافران ورودی و خروجی در راستای بیماری ویروس کرونا فراهم شود.

علیرضا قاسمی فرزاد بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مدارس استان در کلیه مقاطع تحصیلی، به صورت ۱۰۰درصد ظرفیت برگزار شوند. اماکن ورزشی و سالن‌های سرپوشیده ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرهای با رنگ‌بندی قرمز با ۳۰درصد، نارنجی ۵۰ درصد و زرد نیز با ۷۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: کلیه کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، تالارها و سالن‌های غذاخوری، ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در شهرهای با رنگ‌بندی قرمز با ۳۰درصد، نارنجی ۵۰ درصد و زرد با ۷۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

وی گفت: اصناف استان، صنف‌‌های خدمات‌رسان خود به ویژه نانوایی‌ها را در ایام نوروز شیفت‌بندی کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش