جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20808

صدای نهاوند:
سرپرست انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري 2 سارق مزارع کشاورزي و باغات و کشف 6 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ذبیح الله درویشی”، در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده فنی و تخصصی و بکارگیری امکانات قانونی، ۲ سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ درویشی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های فنی، به ۶ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی شهرستان اعتراف کردند و در خصوص شیوه و شگرد سرقت های خود اظهار داشتند که در زمان خلوتی و با تخریب تجهیزات ایمنی باغات، از جمله درب ورودی و قفل ها در تجهیزات و اقلام مختلف موجود در زمین ها و باغ های کشاورزی از جمله تجهیزات کشاورزی را سرقت می کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در این خصوص در حال پیگیری و انجام است، تصریح کرد: شهروندان محترم همواره نسبت به افزایش سطح ایمنی اماکن خصوصی خود از جمله نصب دوربین های مدار بسته یا اقلام و تجهیزات کارآمد برای پیشگیری از سرقت اقدام کنند چرا که سارقان اغلب اوقات اماکنی را برای سرقت انتخاب می کنند که کمترین میزان ایمنی را داشته باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش