جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20827

صدای نهاوند:
مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: به مناسبت سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ مسابقه کلیم سلام فرمانده از ۸ فروردین ماه در نهاوند آغاز شده است.

علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند، در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: با مشارکت بسیج رسانه و پایگاه خبری صدای نهاوند جهت تشویق دهه نودی ها مسابقه ویدیو کلیپ همخوانی سلام فرمانده ویژه متولدین دهه ۹۰ از ۸فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان روز ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: این مسابقه به عشق مقام معظم رهبری، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره فرمانده و سردار شهید حیدر سهرابی که امسال به عنوان شهید شاخص سال نهاوند معرفی شده و همچنین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی در نهاوند برگزار می شود.

سهرابی گفت: استقبال بسیار زیادی در دو روز اخیر از نقاط مختلف کشور و استان از این فراخوان شده است و افرادی که فیلم ارسال می کنند در کانال خبری صدای نهاوند منتشر می شوند.

سهرابی افزود: هر مخاطب پسر و دختر دهه نودی می تواند حدود دو دقیقه از کلیپ سلام فرمانده را بازخوانی و برای داوری در مسابقه ارسال کند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: آقای حسین صادقی از اعضای بسیج رسانه و مدیر پایگاه خبری صدای نهاوند اقدام به طراحی این مسابقه با همکاری بسیج رسانه نهاوند سپاه ناحیه نهاوند و خیران فرهنگی با کمک کانال پایگاه خبری کرده است که در پایان به ۲۰ نفر از برگزیدگان جوایز خوبی اهدا می شود.

وی گفت: این یک مسابقه فرهنگی خوب و تاثیر گذار می باشد که در دو روز گذشته استقبال بسیار خوبی شده و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

سهرابی گفت: دهه نودی هاو خانواده های علاقه مند به این سرود می توانند ضمن اجرای ۲ دقیقه کلیپ سلام فرمانده با مشخصات کامل و شماره تلفن خود را به آدرس
https://t.me/sedaynahavand

و یا آی دی و شماره تلفن ۰۹۱۸۸۵۱۵۹۳۰ جناب آقای صادقی
@N176harfshoma
تا ۱۳ فروردین ماه ارسال کنند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش