سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20936

صدای نهاوند:
سرپرست فرمانداری نهاوند، گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در روز جهانی قدس بار دیگر نقشه‌های نظام سلطه را برهم زد .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جعفر سلگی در مراسم روز جهانی قدس در مصلی نهاوند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموند حضور هریک نفر از شما در راهپیمایی روز قدس در واقع امنیت کشور و امنیت جامعه را تضمین و به حفظ دستاوردهای انقلاب کمک خواهد کرد.

سلگی افزود: همان‌طور که حضرت علی(ع) در آخرین وصیت‌های خود به فرزندانشان فرمودند و تذکر دادند، که همواره یاور مظلومان باشند و همه ما می‌دانیم که وصیت‌نامه در واقع چکیده ای از آخرین دغدغه‌های هر کسی به بستگان و نزدیکان آن شخص است.

وی ادامه داد: وصیت نامه امام علی (ع) نه تنها به فرزندانش بلکه به تمام شیعیان و پیروان راستین آن حضرت است و یکی از فرازهای نورانی خود فرمودند؛ ای کسانی که خود را پیرو و شیعه ما می‌دانید دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید و پیوسته در راه خدا با جان و مال خود مجاهدت کنید.

وی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم وارثان خوبی برای علی‌(ع) باشیم باید به وصایای ایشان خوب گوش دهیم و ابتدا باید مصداق ضالم و مظلوم و مجاهدت در راه خدا را به درستی بشناسیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند اضافه کرد: امروز همه‌ی ما آگاه هستیم که بزرگترین ظالم و مظلوم کیست و بزرگترین مجاهدت در عالم چیست و ظلم وبی عدالتی در هر اندازه و در هر کجای جهان باشد باید در مقابل آن ایستادگی کرد و باید با آن مبارزه کرد.

سلگی ادامه داد: امروز بیش از هفتاد سال است که قبله اول مسلمین و مدفن انبیا و اولیای ما و جای پای رسول اکرم در شب معراج در دست دشمنان و در دست صهیونیست‌ها است، دشمنان خبیثی که تنها دو درصد جمعیت جهان را به خود اختصاص دادند و به کمتر از نابودی اسلام و مسلمین راضی نیستند.

وی تاکید کرد: همچنین در همبستگی و همگرایی جبهه باطل همین بس که آمریکای جنایتکار و کودک‌کش نیز با کمک نظامی بیش از سه میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی، سعی در نابودی مسلمانان و مسلمین غزه دارد که این بودجه هنگفت اگر جهت اطعام و رساندن به فقیران و مستمندان جهان هزینه می‌شد یک عالم را سیر می‌کرد.

سلگی افزود: اگر امروز ما از فلسطین دفاع نکنیم و با تمام داشته‌هایمان علیه غده سرطانی اسرائیل مجاهدت نکنیم و عزتمندانه نجنگیم قطعا زیر تانک های اسرائیل ذلیلانه تسلیم خواهیم شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند ادامه داد: امنیت امروز ما مرهون حمایت ۴۲ ساله از رژیم مردم مظلوم فلسطین است و روز قدس یادگار ارزشمند و حکیمانه امام راحل و عظیم‌الشان است.

سلگی یادآوری کرد: نام‌گذاری این روز توسط امام راحل باعث شد که مسئله فلسطین برای همیشه در وجدان‌های بیدار مسلمانان و آزادگان جهان زنده بماند و این حضور پرشور و باشکوه در روز جهانی قدس بار دیگر نقشه‌های تفرقه افکن نظام سلطه را بر هم زد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. همشهری نهاوند گفت:

    به بهانه برگزاری استخدامی فراگیرآموزش و پروش./یادآوری واعتراض شدید نسبت به عملکردشهبازی نماینده وسنگ اندازان پیشرفت نهاوند.جلوی حق خوری نهاوند در وزات علوم را بگیرید .دانشگاه مستقل حق مردم نهاونداست.اسدآبادبا نصف توان علمی وجمعیتی دانشگاه دولتی و حتی علوم پزشکی مسقل دارد ولی نهاوند که قدمت و توان علمی آن از استان همدان هم بیشتر است آن را حذف میکنند.ازمسئولان دلسوز خواهان پیگیری تغییرآن هستیم.(نهاوندمرکزایالت ماه نهاوندپایتخت ایران وانقلاب بوده است)

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش