سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20940

صدای نهاوند:
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت:

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار عبدالفتاح اهوازیان در مراسم راهپیمایی مردم نهاونددر روز قدس اظهار کرد: فلسطینی‌ها و بچه‌های مقاومت در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان ما بودند اما برخی نفوذی‌های آن زمان نمی‌گذاشتند که این مساله به گوش مردم ما برسد تا آنها بدانند فلسطینی‌ها به دفاع از کشور ما پرداخته‌اند.

وی به رشادت‌های سردار سلیمانی در مبارزه با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در دورانی که کسی نمی‌توانست وارد غزه شود سردار سلیمانی وارد آن جا شد و دستور داد که ۷۰۰ کیلومتر تونل زیرزمینی زده شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سردار سلیمانی تکنولوژی را وارد غزه کرد و امروز حزب‌الله با استفاده از همین سیاست صاحب تانک و موشک شده و خود نیز آن را تولید می‌کند ، گفت: فلسطینی‌ها قدر حاج قاسم را دانستند و در جریان دفاع از حرم در سوریه تیپی تشکیل دادند و در کنار رزمندگان ما از حرم دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه به برکت همین مجاهدت‌های سردار سلیمانی امروز پرچم ایران در قدس برپا شده و ایران برای دنیا شناخته شده است، افزود: لشکر گولانی که قوی‌ترین لشکر اسرائیل است آنقدر در برابر جبهه مقاومت دچار وحشت است که با شنیدن صدای آژیر خطر دچار هراس شده و تعداد زیادی از آنها نیز بدون هیچ مقاومتی پا به فرار می‌گذارند.

سردار اهوازیان افزود: امروز روح حاج قاسم سلیمانی در بین مبارزان فلسطینی تکثیر شده و می‌بینیم که در برابر اسرائیلی‌ها جانانه ایستادگی کرده و باعث شده‌اند اسرائیل رو به اضمحلال برود.

وی با تأکید بر اینکه امروز اسراییل وحشت‌زده است و پنج کشور مقاومت مدت‌هاست موشک‌هایشان را به سمت این رژیم اشغالگر نشانه رفته‌اند گفت: عزت ایران اسلامی در دنیا را ناشی از مجاهدت‌های سردار سلیمانی است؛ امروز نشانه‌های از بین رفتن اسرائیل کاملا هویداست و در این شرایط باید با تبعیت از رهبری و حاج قاسم سلیمانی پیش رفت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه ایمان، اتحاد و ولایتمداری رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس بود و حفظ نظام و ولایت فقیه، وصیت شهداست، گفت: مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور اتحاد و همبستگی را حفظ کنند تا به دشمنان بفهمانند که پایبند به اصول اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی اقیانوسی است که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم را به محوریت اسلام حفظ می‌کند گریزی به تحلیل شخصیت شهید سردار سلیمانی زد و بیان داشت: ذوب بودن در ولایت، ساده‌زیستی و خدمت به مردم از اصلی‌ترین شاخصه این شهید والامقام است.

اهوازیان با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند نهادینه شدن فرهنگ و راه حاج قاسم است چراکه او عصاره شهدای تاریخ انقلاب است گفت: سردار سلیمانی در جنگ تحمیلی به ویژه عملیات کربلای ۵ خالصانه درخشید و پس از انتصاب به سمت فرماندهی نیروی قدس، خطوط دفاعی را به در خانه دشمن یعنی آن سوی مرزها برد.

وی گفت: رشادت‌ و مبارزات سردار سلیمانی در فلسطین و غزه به حدی رسید که صهیونیست‌ها با آن همه پشتیبانی نظامی به هراس افتادند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آخرین نفس های این رژیم کودک‌کش باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش