سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20973

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: مردمی کردن یارانه ها اقدام شجاعانه دولت بود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امدادهای غیبی در حوادثی مانند واقعه طبس و آزادسازی خرمشهر و دیگر حوادث به کمک ما آمده و این بعد معنوی و قدرت خداوند است.

وی اظهار داشت: امام عزیز همیشه به قدرت خداوند امید داشت و در طول این سال ها دیدیم که در فتنه ها و تحریم ها و تهدیدها همیشه خداوند کمک کرده و بدانیم که وعده خداوند حق است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما با یک جنگ ترکیبی و همه جانبه روبرو هستیم چون دشمن هم تحریم و تهدید می کند و سیاه نمایی می کند و در تقویت دشمنان ما هم فعالیت می کند و در رسانه ها هم بر ضد انقلاب فعالیت می کند.

وی با اشاره به دیدار یکی از مقامات آمریکایی با منافقین اظهار داشت: منافقین و صهیونیست ها و امریکایی ها همگی در یک راستا هستند و ماهیت یکسان دارند و در دشمنی با انقلاب اسلامی با هم همکاری می کنند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها بیان داشت: همه باید به دولت کمک کنیم چون هیچ یارانه ای قرار نیست حذف شود و قرار است یارانه ها اصلاح شود و مردمی کردن یارانه ها کار شجاعانه ای بود.

وی گفت: با این طرح یارانه ها به دست خود مردم می رسد و این طرح باعث جلوگیری از قاچاق کالا و رونق تولید می شود و باید همه به دولت کمک کنیم.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: احتکار ظلم به مردم است و انبارهای زیادی در این مدت شناسایی شده است و با این طرح جلوی این کارها گرفته می شود.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به روند کاهشی جمعیت در کشور اظهار داشت: مهمترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی جوان، متخصص و باسواد است و اگر روند جمعیت به همین شکل پیش برود در چند سال آینده جمعیت کشور پیر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: اسم عملیات آزادسازی خرمشهر “الی بیت المقدس” است و این عملیات با تشکیل جبهه مقاومت در کشورهای منطقه همچنان ادامه دارد.

امام‌ جمعه نهاوند ادامه داد: روزی این عملیات الی بیت المقدس به اهدافش خواهد رسید که اثری از صهیونیست ها در منطقه نخواهد بود و این امر انشاالله با تلاش نیروهای با ایمان جبهه مقاومت در منطقه محقق خواهد شد.

وی در خصوص انتصاب فرماندار جدید نهاوند نیز گفت: از زحمات سرپرست قبلی آقای سلگی در مدت حضور تشکر می کنم و امیدوارم همه به آقای احمدوند فرماندار جدید نهاوند همکاری داشته باشند چون بومی و فرزند نهاوند هستند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: امیدوارم خداوند توفیق خدمت هرچه بیشتر را به فرماندار جدید نهاوند عطا کند چون چیزی بالاتر از رضایت خدا و خدمت به این مردم عزیز نیست.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش