سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20985

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق موتور کولرهای آبی و کشف81فقره سرقت توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح اله درویشی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور کولر های آبی در سطح شهرستان و اعلام نارضایتی شهروندان در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ درویشی افزود:ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی و بکارگیری امکانات قانونی و سازمانی در نهایت یک نفر سارق را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی همچنین تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی صورت گرفته به ۵۷فقره سرقت موتور کولرهای آبی پشت بام و همچنین به ۲۴فقره سرقت تابلوهای علایم راهنمایی و رانندگی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال رسیدگی و انجام است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با تقدیر از زحمات کارکنان پلیس آگاهی شهرستان تاکید کرد از آنجایی که سارق حرفه ای بوده و احتمال می رود مالکان منازل فعلا متوجه سرقت موتور کولرهای خود از پشت بام نشده اند،لذا هریک از شهروندان محترم با مراجعه به پشت بام منزل و رویت داخل کولرهای آبی در صورتی که موتور آن در پشت بام به سرقت رفته است در اسرع وقت به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش