جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21011

صدای نهاوند:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از۳میلیون نفر تاکنون در حوزه درمان بیمه شدند و براساس قانون کالاهای اساسی در قالب کالابرگ الکترونیکی در اختیار مردم قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمد باقر قالیباف صبح امروز در یادواره شهید سردار میرزا محمد سلگی و۸۵۰شهید شهرستان نهاوند گفت: هرجا مردم را نادیده گرفتیم آسیب دیدیم و بیشترین فرصت ها را که در اختیار دولتی هاست باید به مردم منتقل دهیم.

قالیباف گفت: باید بر اصلاح ساختار بودجه،ناطرازی بانک ها و مشکلات سرمایه گذاری متمرکز و تورم و گرانی را حل کنیم، مجلس در پیاده سازی قانون و عدم اجرا ی اجرای ضعیف آن باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: بحث صدور مجوز کار در همه مراحل است که موانع متعددی مطرح بود که اقدامات مهمی انجام شده است.

رئیس مجلس بیان کرد: در حوزه دانش بنیان ها جهش حوزه کار در تولید و دانش بنیان ،ظرفیت های بزرگی در حوزه مالی،سرمایه گذاری اقدامات مهمی انجام شود موانع مهمی مطرح بود که رفع شد و امسال در قانون بودجه مجلس برای همه افرادی که بیمه سلامت تحت پوشش نبودند اعتبار پیش بینی شد و بصورت رایگان و غیر حضور بیمه خواهندشد.

محمد باقر قالیباف اظهار کرد: بیش از۳میلیون نفر تاکنون در حوزه درمان بیمه شدند ‌و بحث بیماران صعب‌العلاج طرحی اجرایی شد که بیماران بطور ویژه با پیش بینی ۵هزار میلیارد تومان در شرایط موجود اقتصادی تحت پوشش قرار بگیرند.

قالیباف افزود: براساس قانون کالاهای اساسی بعنوان کالابرگ الکترونیکی تصویب شده است، و پرداخت کمک معیشتی که انجام شد تا پیش از پایان این دوماه تلاش داریم کالا برگ و چند قلم کالا را باقیمت مناسب سال قبا بر اساس قانون به دست مشمولین برسانیم.این کمک بهاری به اتفاق نظر دولت و مجلس است که باید بزودی انجام و اصل رفع تورم و گرانی در برنامه هفتم در سالیان متمادی است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش