جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2116

صدای نهاوند:

در مراسمی که صبح امروز با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و معاون فرمانداری نهاوند درمحل نمازخانه اداره آموزش و پرورش برگزار شد، هادی سلگی بعنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش نهاوند معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در این مراسم با تبریک موفقیت جمهوری اسلامی ایران در روند مذاکرات هسته ای و انجام برجام تحت نظارت و هدایت مقام معظم رهبری و قاطعیت تیم مذاکره کننده هسته ای را به ملت ایران اظهار داشت: بالاترین فرصتی که در اختیار اداره آموزش و پرورش است وجود نیروی متعهد، کارآمد و فرهیخته است.

مصطفی خزایی گفت: هیچ نهاد و ارگانی چنین نیروی فعال و اثر گذاری را در خدمت ندارد و این موضوع بر اهمیت و جایگاه ویژه آموزش و پرورش در جهت خدمت به مردم و فرهنگیان را حساسیت ویژه ای بخشیده است.

خزایی افزود: تلکو از مدیران شایسته و متعهد آموزش و پرورش است که سابقه آشنایی من با ایشان به ۱۴ سال قبل برمی گردد و در طول هشت سال گذشته ایشان با اخلاق، مدیریت  و بردباری به نحو احسن اداره آموزش و پرورش نهاوند را مدیریت کرده است.

وی ادامه داد: بعلت حضور و شرکت در انتخابات مجلس دهم شهرستان ملایر و جلوگیری از ایجاد هر گونه حاشیه و شائبه تکلو از مدیریت آموزش و پرورش نهاوند استعفا داده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اعلام موافقت مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان با استعفای تکلو گفت: ابلاغ سرپرستی اداره آموزش و پرورش نهاوند برای هادی سلگی که نیاز به معرفی ندارد صادر شده است.

مصطفی خزایی از سلگی خواست از تمام ظرفیت و توانایی آموزش و پرورش نهاوند برای پیشبرد امور و برنامه های مدون این اداره استفاده کند.

در پایان این مراسم ضمن قدرانی و تشکر از  زحمات و تلاش های هشت ساله علیرضا تکلو رئیس سابق اداره آموزش و پرورش نهاوند، هادی سلگی بعنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش نهاوند معرفی شد.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش