سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2127

صدای نهاوند:

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند گفت: در جریان برگزاری جشنواره جوان خوارزمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ، یکی از دانش آموزان این شهرستان موفق شد با کسب رتبه برتر استان به مرحله کشوری راه پیدا نماید.

محمد حسین دارایی در گفتگو با صدای نهاوند افزود: این دانش آموز علی فریادرس نام دارد و در دبیرستان تیزهوشان این شهرستان مشغول به تحصیل می باشد که در موضوع ریاضی با ارائه مقاله ای در رابطه با عبارات متقارن و نامتقارن در جشنواره شرکت نمود.
وی افزود: پس از ارائه مقاله در جشنواره خوارزمی از سوی داوران به عنوان طرح برتر استان اعلام و به مرحله کشوری راه یافت که مرحله کشوری آن در بهمن ماه برگزار می شود .
وی افزود: اهمیت طرح داده شده این دانش آموز به دلیل بحث در عبارات نامتقارن و متقارن است که تاکنون تعداد محدودی وارد آن شده اند و وی کوشیده که در مقاله خود عبارت اول و دوم را توضیح دهد .
قابل ذکر است که اهداف جشنواره جوان خوارزمی ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، مخترعان، نوآوران و فناوران برتر جوان، شناسایی، تقدیر و حمایت از استعدادها ی جوان در زمینه های مختلف علمی وفناوری است که همه ساله با ارائه اختراعات و ایده های نوین تحقیقاتی در زمینه های علمی ، ادبی ، ریاضی و فنی برگزار می شود.
امسال هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی در حال برگزاری می باشد.
در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر دانش آموز در شهرستان ۱۹۴ هزار نفری که در ۱۰۵ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده مشغول به تحصیل می باشند.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش