سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2137

صدای نهاوند:

استاندار همدان با اشاره به رد صلاحیت کاندیداهای مجلس گفت:‌ نمی‎توان پیش‎بینی کرد که سوء‌نیتی در کار بوده؛ قطعاً اشتباهی در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش صدای نهاوند، محمدناصر نیکبخت بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه فرجام برجام توفیقی بود که نصیب ملت ایران شد، اظهار کرد: رئیس جمهور از ابتدا بر این مهم تاکید داشت که خواستار جهانی عاری از خشونت هستیم.

وی با بیان اینکه برجام با تدبیر و حمایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش تیم مذاکره‌کننده به نتیجه رسید، افزود: برجام بزرگترین رخداد در تاریخ ایران است و این مهم حتی از ملی شدن صنعت نفت هم بالاتر است، چون در بحث ملی شدن صنعتی نفت ایران تنها با انگلیس مواجه بود اما در برجام جمهوری اسلامی ایران با ۶ قدرت جهانی مذاکره کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه یک مرحله از انتخابات پشت گذاشته شد و نتایج صلاحیت‎ها از سوی هیئت نظارت اعلام شد، بیان کرد: احتمال می‌رود اشتباهی صورت گرفته باشد و با این روند به حضور حداکثری مردم در انتخابات آسیب وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه به طور حتم شورای نگهبان ورودی سازنده و تأثیرگذار در این بحث خواهد داشت، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دقت بیشتری به‌کار گرفته شود.

نیکبخت افزود: از ۶۰ نفر رد صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان، تعداد ۵۱ نفر به دلیل بند یک ماده ۲۸ رد صلاحیت شده‌اند و حتماً اشتباهی صورت گرفته است.

وی درباره ۷۲ نفر افرادی که عدم احراز صلاحیت شده‎اند نیز گفت: استان همدان خیلی بزرگ نیست که به دلیل نبود شناخت کافی این نتیجه اعلام شود و از شورای نگهبان انتظار ورود به این مهم را داریم.

استاندار همدان با بیان اینکه نباید این تصور برای مردم ایجاد شود که انتخابات مهندسی شده است، بیان کرد: نمی‎توان پیش‎بینی کرد که سوء نیتی در کار بوده؛ قطعاً اشتباهی در این زمینه صورت گرفته است.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش