سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2194

صدای نهاوند:

امام جمعه ی نهاوند گفت: دولت برای به انجام رسیدن برجام زحمات زیادی کشید تا توانست با موفقیت آن را به اجرا درآورد و جا دارد از تلاش های صورت گرفته قدردانی شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های  عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند، گفت: اجرای برجام یکی از مهم ترین اقدامات دولت می باشد که دستاورد های خوبی را برای کشور خواهد داشت اما معنی آن این نیست که تمامی مسائل و مشکلات ما می تواند از این طریق حل شود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: آمریکا دشمن اسلام است و هرگز سر دوستی و سازش با ما را ندارد لذا ما نباید از سیاست های خصمانه او غافل بمانیم و راه حل مشکلات خود را در ارتباط با او بدانیم.
مغیثی گفت: آمریکا که روزی به طور مستقیم در کشورهایی مانند عراق و افغانستان دخالت می کرد امروز به جنگ نیابتی روی آورده و قصد دارد کشورهای منطقه را به جان یکدیگر بیندازد تا توان مسلمین را نابود کند .
وی با اشاره به کشتار مردم یمن توط رژیم آل سعود گفت: حاکمان آل سعود شب و روز مردم بی دفاع یمن را قتل عام می کنند اما سازمانهای مدافع حقوق بشر هیچ حمایتی از آنها به عمل نمی آورند که این بخاطر دخالت آمریکا می باشد.
خطیب جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: حضور مردم در انتخابات خیلی مهم است زیرا اگر دشمن بداند که آنها مشارکت بالایی داشته اند عقب نشینی می کند ولی اگر ببیند مشارکت مردم بالا نمی باشد دچار وسوسه شده و برای ما مشکل درست می نماید .
وی با بیان اینکه در انتخابات حرمت نهادهای قانونی و اشخاص باید حفظ شود افزود: کشور ما مانند غرب نیست که در انتخابات هر چه دلشان بخواهند به رقیب خود اتهام بزنند بلکه ما مسلمانیم و حرمت افراد را باید حفظ می کنیم.
وی درباره انتخاب اصلح نیز افزود: مردم باید کاندیدای اصلح که مجاهد فی سبیل الله ، آشنا با ارزشها ، اهل امر به معروف و نهی از منکر و استکبار ستیز باشد برای مجلس برگزینند.
حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه بهمن و دهه فجر گفت: با توجه به اینکه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم لذا باید بکوشیم که در این ایام دستاوردهای نظام را برای مردم تشریح نمائیم .
وی انقلاب اسلامی را زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف مادی و معنوی ذکر نمود و افزود: این مملکت که روزی هیچ چیز نداشت امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه چیز پیشرفت نموده است لذا لازم است در جشنهای دهه فجر خاطرات روزهای انقلاب برای نسل جوان بازگو شود .
وی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را رویارویی با استکبار و تسلیم نشدن در برابر او ذکر کرد و افزود: زمانی بود که شاه ایران در آمریکا باید پشت در می ایستاد تا بتواند رئیس جمهور آن کشور را ملاقات نماید اما امروز وزیر خارجه آمریکا تلاش نموده که با وزیر خارجه ما دست دهد که این نشانه عظمت کارماست.
وی افزود: در جریان دستگیری تنفنگداران آمریکا نیز دنیا شاهد زانو زدن این کشور در برابر ایران بود که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است لذا باید در دهه فجر این واقعیات را برای نسل جون بیان نمایند تا آنها بدانند از کجا به کجا رسیده اند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش