جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2274

صدای نهاوند:

همانطور که در اطلاعیه شماره یک اشاره شد، “پایگاه خبری صدای نهاوند” در نظر دارد از طریق سایت خبری خود فرصت تبلیغات و معرفی نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم را فراهم نماید  از این رو انجام اقدامات مندرج در اطلاعیه شماره ۲ ضروری است.

در اطلاعیه شماره ۲ پایگاه خبری صدای نهاوند برای بهره گیری فرصت معرفی  و تبلیغات ویژه داوطلبان نمایندگی مجلس دهم آمده است: آن دسته از داوطلبانی که صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان محرز خواهد شد می توانند ۷۲ ساعت قبل از اعلام اسامی نهایی از سوی شورای نگهبان، خود و یا نماینده  قانونی شان در محل دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند به نشانی نهاوند- خیابان فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبقه اول اتاق ۱۰۲ مراجعه نمایند. و یک فقره رزومه مکتوب، یک قطعه فیلم ۹۰ ثانیه ای و یک قطعه عکس را تحویل دهند.

شرایط لازم و ضروری:

نحو معرفی و تبلیغات نامزدهای انتخابات با توافق طرفین بنا بر اطلاعیه شماره یک انجام خواهد شد.

– فیلم ارسالی کاندیداها باید حداکثر در ۱۲۰ ثانیه با فرمت mp4 و کیفیت مناسب و حداکثر حجم ۱۰ مگابایت تهیه شود.

– هرگونه استفاده ابزاری از عناوین افراد و شخصیت ها، هر نوع مغایرت مطالب ارسالی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی، هر گونه توهین یا افترا به افراد یا گروهها و بالاخره هر نوع حمایت از افراد، گروهها و جریانات سیاسی منحرف و معاند نظام جمهوری اسلامی ممنوع است و طبعا باعث عدم انتشار مطالب ارسالی خواهد شد.

شایان ذکر است مبنای پذیرش و انعکاس مطالب ارسالی وجود نام داوطلب به عنوان داوطلب احراز صلاحیت شده در لیست منتشره از سوی وزارت کشور خواهد بود و تا زمان مشخص شدن قطعی داوطلب این فرآورده ها صرفا جهت بررسی و تسریع در کار خواهد بود و حقی برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش