سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2767

صدای نهاوند:

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه نهاوند شهر فتح الفتوح است گفت: نهاوند اولین شهری است که مجسمه شاه را سرنگون کرد و از گذشته تاکنون علمای فرزانه‌ای همچون شهید آیت‌الله حیدری داشته است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار سید محمدباقر زاده در یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و همچنین گردان‌های ۱۵۲ و ۱۵۹ امام حسین نهاوند، گفت: امام خمینی (ره) دربیانی می‌فرمایند که این انقلاب کار خدا بود که توسط مردم انجام شد و کاری را که خدا انجام دهد زوال نخواهد داشت.

سردار باقر زاده  افزود: از این جمله برمی‌آید که مشیت الهی به این است که این انقلاب به نتیجه و سر حد نهایی یعنی اتصال به حکومت عدل امام زمان برسد و این به معنای آن است که خون شهدا هیچ‌گاه پایمال نخواهد شد.

وی تصریح کرد: شهدای گروه انقلابی ابوذر که در اوج خفقان و در حال و شرایطی که رژیم شاه حکومت خودش را بر همگان مسلط کرده بود این‌ها با اقدامات خود نام نهاوند را در پنجره انقلاب نمایان کردند.

وی اظهار کرد: نهاوند شهر فتح الفتوح است، اولین شهری است که مجسمه شاه را سرنگون کرد و از گذشته تاکنون علمای فرزانه‌ای همچون شهید آیت‌الله حیدری داشته است.

وی بابیان اینکه نقش گروه ابوذر در سطح کشور نیز اثربخش بود، گفت: امام راحل در آن زمان فرمودند که شاه باید برود و این نشان از عزم راسخ امام بود.

سردار باقرزاده افزود: عزم یعنی آنکه تا به آخر بایستی که این بزرگوار در شرایطی خاص همچون حکومت‌نظامی‌های زمان شاه و بعدازآن در دوران دفاع مقدس این عزم و اراده را برای همگان به منصه ظهور گذاشتند که ازجمله آن‌ها در دفاع مقدس می‌توان به شکست حصر آبادان اشاره کرد.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز خواسته ما و ملت ایران این است که باید دست آمریکا از مقدرات کشورهای اسلامی قطع گردد.

وی اظهار کرد: عزم را باید جزم کرد، ملت ما نخواهند گذاشت دستاوردهای نظام و انقلاب از بین بروند.

وی بابیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باری دیگر عزم و اراده و ارادت خود را با اوج شور و عشق نسبت به مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند، گفت: برخی با یک روحیه ضعف به آمریکا توجه می‌کنند و اقدام دستگیر کردن تفنگداران از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در راستای دامن زدن به پروژه ایران هراسی می‌دانند.

باقر زاده اظهار کرد: در علوم و فنون نظامی اصل کنش و واکنش از اصولی است که در مواجهه با دشمن باید اجرا شود که این واکنش باید متقابل و متناسب با اقدام دشمن باشد.

وی بابیان اینکه صحنه رزم صحنه دیپلماتیک نیست، تصریح کرد: اگر خدایی نکرده روزی دشمن به مرزهای ما نزدیک شود باید درجا به آن‌ها تودهنی زد نباید منتظر اجرای عرف دیپلماتیک در میدان جنگ و نبرد بود.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه با یک اقدام هوشیارانه و بازدارنده از اجرای عملیات بعدی توسط دشمنان جلوگیری کرد.

وی گفت:  تفنگداران آمریکایی در مکالمات رادیویی خود پررویی‌هایی نیز کرده بودند که جواب آن‌ها را پس از دستگیری خودشان به یکدیگر دادند.

سردار باقر زاده گفت: این تودهنی که به تفنگداران آمریکایی زده‌شده اهمیت ویژه‌ای داشت تا آنجا که رهبر معظم انقلاب از پاسداران این حریم الهی تجلیل کردند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی کار خودش را انجام بدهد و نیروهای نظامی نمی‌توانند به حرف آن‌ها گوش کنند.

وی گفت: گاهی برخی حاشیه‌ها مطرح می‌شود تا اصل فراموش شود، امروز متن اصلی نفوذ دشمن است، نفوذ معنوی، اجتماعی، نفوذ در دستگاه‌های تصمیم گیر و تصمیم‌ساز، نفوذ در مسئولان و ارکان نظام لذا باید افرادی را به  مجلس بفرستیم که ساده‌لوح نباشد.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در عرب به تپه‌ای که آب در آن نفوذ نکند عزیز گویند، فلذا ملت عزیز ایران اسلامی نفوذناپذیرند.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی برابر آیات و روایت و با رافت اسلامی با تمامی اسرا  از گذشته تاکنون رفتار کرده است و آنان که دم از ایران هراسی می‌زنند برای خودشان حرف می‌زنند.

سردار باقرزاده لزوم اجرای یادواره شهدا را بهره‌گیری‌ها از آن‌ها خواند و گفت: با اجرای این مراسمات باید در آن‌ها تدبر نیز داشت.

وی بابیان اینکه خیلی از جریانات رهبری معظم انقلاب را هدف گرفته‌اند، گفت: باید این هدف‌گیری‌ها و جریانات را شناخته و در زمان مقرر به آن‌ها جواب داد.

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده با آغاز دور جدید تفحص، پیکر مطهر تعدادی از شهدای دوران دفاع مقدس شناسایی و تفحص شد.

وی اظهار کرد: با تلاش نیروهای کمیته جستجوی مفقودین پیکر مطهر ۶۸ شهید سرافراز دوران دفاع مقدس به‌تازگی تفحص شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در ۲۰ روز اخیر ۴۰ پیکر مطهر شهید به‌تازگی تفحص شد تا تعداد شهدای تازه تفحص شده به ۶۸ پیکر مطهر برسد.

 وی بیان داشت: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای آینده برابر برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده از مرز شلمچه وارد کشور می‌شود و در اسکله بندر خرمشهر مراسم استقبال انجام می‌شود.

باقرزاده گفت: جزئیات دقیق ورود و استقبال از پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس و نحوه تشییع در روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: پیدا کردن شهدا کار بسیار سختی است ولی لطف و مشیت خدا باعث تفحص شهدا می‌شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین گفت: در دی‌ماه امسال نیز در جریان عملیات برون‌مرزی تفحص شهدا در کردستان عراق بسیجی مخلص و فداکار فرزاد زنگنه از اعضای باسابقه گروه جستجوی مفقودین براثر انفجار بمب کنترل از راه دور تروریست‌های داعش به شهادت رسید.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش