سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2936

صدای نهاوند:

در شرایطی که کمتر از ۲۴ ساعت دیگر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  همزمان با سراسر کشور در شهرستان نهاوند برگزار می شود اما همچنان صحنه انتخابات نهاوند در حال تغییر و اخبار متفاوت است.

*عزیزالله سوری یکی دیگر از کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی نهاوند با انصراف از حضور در این انتخابات از علیرضا شهبازی اعلام حمایت کرد.سوری گفت: همانند اکثریت مردم نهاوند، شهبازی را کاندیدای اصلح این انتخابات می دانم.

*فرهنگیان که در سالهای پس از انقلاب همواره در مقاطع حساس کشور، حضوری ماندگار و تاثیر گذار در صحنه های مختلف داشته اند خود را آماده حضوری هوشمندانه پای صندوقهای رای کرده اند تا بار دیگر در تعیین سرنوشت خود اثر گذار باشند.

*دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۱۵۲ داوطلب در استان همدان برای تکیه زدن به ۹ کرسی مجلس در همدان رقابت می کنند. وی بیان کرد: بر این اساس ۴۲ داوطلب در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، ۴۲ داوطلب در ملایر ، ۲۴ داوطلب در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ رقابت می کنند.
وی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه نهاوند ۱۳ داوطلب، رزن ۱۳ داوطلب، تویسرکان ۹ داوطلب و اسدآباد هشت داوطلب نمایندگی برای ورود به بهارستان رقابت می کنند.

*جمعی از ملی پوشان و قهرمانان ورشی نهاوند در رشته های مختلف ورزشی در آستانه فرا رسیدن هفتم اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی خواستار حضور آحاد مردم در پای صندوقهای رای شدند.

*دبیر ستاد انتخابات استان همدان از پیش بینی یک شعبه اخذ رای برای اقلیت های دینی در همدان خبر داد.وی گفت:استان همدان با یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یک میلیون و ۴۴۱ هزار ۹۷۶ واجد شرایط رای دادن است که از این تعداد ۶۵ هزار نفر رای اولی هستند.  

*استاندار همدان در پیامی مردم استان را به مشارکت در انتخابات پیش‌رو و فراهم کردن شرایط پایداری ملت ایران با سرمایه‌گذاری عظیم ملت در انتخابات، دعوت کرد.      

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. علی گفت:

    درود بر آقای سوری
    فرزند با شرافت نهاوند

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش