سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2949

صدای نهاوند:

در شرایطی که  امروز در تمام شهرهای کشور اسلامی ایران خبرنگاران، که وظیفه و رسالت خطیر و سنگین ضبط، پوشش و اطلاع رسانی مراسمات و برنامه های مهم را دارند، در حال پوشش خبری وقایع و اخبار انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی هستند، اما متاسفانه در نهاوند این حق طبیعی و قانونی از آنها گرفته شده است.

نکته حائز اهمیت اینکه در شهرستان نهاوند تا این لحظه اجازه ورود خبرنگاران به ستاد انتخابات واقع در فرمانداری نهاوند داده نشده است و برای خبرنگاران اتاقی در اداره منابع طبیعی که چندین متر با ساختمان فرمانداری فاصله دارد در نظر گرفته شده است.

اما هنوز خبرنگاران نمی دانند  فقط در نهاوند قانون عمل می شود و تمام شهرهای ایران مرتکب بی قانونی شده اند و یا این نهاوند است که در برخورد با خبرنگران خلاف قانون عمل کرده است.

این اتفاقات در شرایطی در نهاوند به وجود آمده است که دیروز مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: بیش از ۲۰۰ خبرنگار و عکاس در سطح استان اخبار انتخابات را پوشش می‎دهند 

احسان شهابی از تشکیل اتاق و میز خبر برای خبرنگاران ستاد انتخابات استان در محل استانداری همدان خبر داد و گفت: به منظور پوشش گسترده اخبار انتخاباتی بیش از ۲۰۰ خبرنگار در سطح استان همدان حماسه حضور مردم را ثبت و ضبط می‌کنند.

شهابی عنوان کرد: برای خبرنگاران کارت ویژه تردد در ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها صادر شده است و همچنین تمام امکانات مورد نیاز برای خبرنگاران به منظور تسریع و تسهیل در انتشار خبر در محل ستاد مرکزی انتخابات و فرمانداری شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

آنچه مشخص است هیچ کدام از موارد فوق در نهاوند  برای خبرنگاران فراهم نشده است و اصلا اجازه ورود خبرنگاران به ساختمان فرمانداری صادر نشده است و بعید هم می دانیم این مجوز تا پایان انتخابات صادر شود.امیدواریم مستندات قانونی این بی احترامی به خبرنگاران توسط مسئولان مربوطه به اطلاع مردم فهیم رسانده شود.

و باز هم این مردم محروم نهاوند  هستند که از اخبار محروم می شوند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش