مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 3322

صدای نهاوند:

حسین صادقی صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند داوطلب فعال هلال احمر شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسین صادقی صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند ظهر امروز پنج شنبه ۲۷ اسفند با حضور در سازمان هلال احمر شهرستان نهاوند و دیدار با رئیس و معاون جمعیت هلال احمر و مسئول روابط عمومی این سازمان با  پوشیدن کاور جمعیت هلال احمر، به داوطلبان  فعال این جمعیت پیوست.

حسین صادقی در حاشیه حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش های خالصانه جمعیت هلال احمر نهاوند  گفت: بنده خودم را عضوی کوچک از بطن جامعه اسلامی می‌دانم.

وی افزود: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر یک سازمان بشردوستانه است و فعالیت‌های آن در راستای کمک به قشر آسیب‌دیده است، بر خود لازم دانستم لباس این جمعیت را با افتخار بر تن کنم و عضو این خانواده صمیمی و مهربان شوم.

صادقی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم یک وظیفه بشردوستانه است، گفت: خدمت بشردوستانه به مردم منحصر به طیف خاصی نیست و بنی‌آدم اعضای یکدیگرند.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند عنوان کرد: از همین تریبون رسما اعلام می کنم که این آمادگی را دارم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ اهالی رسانه و خبرنگاران کشورمان در همه مراسم های سازمان داوطلبان در حمایت از اقدامات بشردوستانه و کمک به هم نوع، حضوری فعال و موثر داشته باشم.

محمد تقی شهبازی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند نیز ضمن قدردانی از حضور این خبرنگار ارزشمند شهرستان و استان همدان و کشور  در سازمان داوطلبان گفت: خبرنگاران رکن چهارم جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و در حقیقت همه ملت ایران داوطلب هلال احمر محسوب می شوند.

وی ادامه داد: اگر کمی به عقب بنگریم و حضور موثر و همه جانبه مردم در کمک رسانی به مردم آسیب دیده زلزله های بم، بوشهر و ورزقان را با دقت مرور کنیم در می یابیم که مردم ایران جملگی عضو داوطلب هلال احمر هستند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات این سازمان برای کمک به نیازمندان در آستانه سال نو اظهار داشت: سبدهای عیدانه از سوی سازمان داوطلبان برای ارائه به نیازمندان تهیه شده است و در اختیار آنها قرار گرفته است، ما در حوزه های آسیب های اجتماعی نیز حضور موثر و فعال داشته ایم که در آینده نزدیک در این رابطه بیشتر اطلاع رسانی خواهیم کرد.

IMG_4267

IMG_4270

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. مصطفی کاویانی گفت:

    حضور داوطلبانه برادر عزیز جناب صادقی را به عضویت هلال احمر را به فال نیک گرفته و تبریک عرض میکنیم و امیدوایم با درایت و پوشش خبری مناسب نسبت به اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های تلاشگران عرصه سلامت موفق و موید باشند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش