سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3328

صدای نهاوند:

فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان نهاوند شب عید برای دیدار ، ملاقات و تبریک سال جدید به کودکان بد  سرپرست و یا بی سرپرست به مرکز مهر علی(ع) محل نگهداری این کودکان رفتند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند و همراهان وی در دیدار با این کودکان ضمن اهدای عیدی با آنان گفتگو و از وضعیت رسیدگی آنان جویا شد.

IMG_4287

حمیدوند در جمع کادر و پرسنل این مرکز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان در مورد انگیزه خود از حضور در یک مرکز خیریه نگهداری از بچه های بی و یا بد سرپرست می گوید: این بچه ها حال و هوایی دارند که آدم را می گیرد. وقتی آدم به آنها دلبسته می شود نمی تواند رهایشان کند. در حقیقت من برای خودم به مرکز خیریه می روم.

مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مهر علی(ع) نهاوند واقع در جنب سالن ورزشی تختی دارای ظرفیت نگهداری ۳۰ کودک است که در حال حاضر ۱۴ کودک شش تا ۱۲ سال در آن نگهداری می شود.

این مرکز از سال ۸۸ به وسیله مردم و خیرین اداره می شود.
IMG_4285

فرماندار نهاوند به همراه سید رضا سلامتی معاون فرماندار و آیت صالحی بخشدار مرکزی نهاوند بعد از این دیدار به صورت سرزده عازم بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند شدند و ضمن بازدید از اورژانس و قسمت های دیگر این بیمارستان ضمن ملاقات با مردم و بیماران و تبریک سال نو از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای آنان قرار گرفت.

IMG_4294

فرماندار نهاوند، بر ایجاد تمهیدات لازم و آمادگی بیشتر درمانگاه‌ها و بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند جهت خدمت‌رسانی در  ایام تعطیلات نوروزی و استقرار پزشکان آنکال در شهرستان تاکید کرد.

کریم حمیدوند با تاکید بر اینکه در طول یک سال گذشته و با اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از دومیلیارد تومان صرف  ارتقا هتلینگ و خرید تجهزات پزشکی بیمارستان آیت الله علیمرادیان شده است گفت:  مسئولان و کادر درمانی باید بر تکریم مردم و بیماران بیشتر دقت کنند.

IMG_4297

در این بازدید سرزده، جمعی از مراجعه کنندگان مشکلات و انتقاد و پیشنهادات خود را با مسئولان شهرستان نهاوند  در میان گذاشتند.

لازم به ذکر است، حمید رضا سیف مدیر بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند نیز که در طول چند ماه گذشته اقدامات ارزشمندی در خرید تجهیزات ولوازم پزشکی و تغییر وضعیت ظاهری بیمارستان داشته است، بعلت وخامت حال یک بیمار بیش از چند ساعت در قسمت اورژانس بیمارستان حضور فعال داشت.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش