جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3368

صدای نهاوند:

روز ۱۳ جمادی‌الثانی سالروز وفات ام البنین(س)، ۴ فروردین روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته به همین مناسبت مسئولان شهر فیروزان نهاوند با خانواده های  معظم شهدای شهر فیروزان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،در سالروز وفات ام البنین(س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز  به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و در راستای تجلیل وتکریم از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان جمعی از مسئولان شهر فیروزان با حضور در منزل خانواده شهدای این شهر با آنان دیدار کردند.

حجت الاسلام محبی امام جمعه شهر فیروزان، فرهاد جهانیان بخشدار بخش خزل، امامعلی خزایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند، حقمراد خزایی رئیس آموزش و پرورش شهر فیروزان و تعدادی از اعضا شورای شهر فیروزان صبح روز چهار شنبه ۴ فروردین ابتدا در منزل سردار شهید حاج علیمراد سلگی حاضر شدند و با خانواده محترم این شهید بزرگوار دیدار کردند.

IMG_4332

سردار شهید حاج علیمراد سلگی در تاریخ ۱۳۶۶/۳/۹ در منطقه عملیاتی ماووت به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

IMG_4333

مسئولان سپس به منزل شهید علی احمد تکلو دومین شهید شهر فیروزان در هشت سال دفاع مقدس رفتند و ضمن تبریک سال نو به خانواده محترم این شهید، ادای احترام کردند. شهید تکلو در تاریخ ۱۳۶۱/۸/۲۵ در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسیده است.

IMG_4334

منزل شهید نوذر سلگی مقصد بعدی مسئولان شهر فیروزان بود که ضمن دیدار و ملاقات با پدر و مادر این شهید بزرگوار از این خانواده محترم تجلیل شد. شهید نوذر سلگی در تاریخ ۱۳۶۶/۸/۴ در منطقه عملیاتی ماووت به شهادت رسیده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان نهاوند در این دیدار گفت: بازدید از خانواده‌های معزز شهدا از دستور کار سالانه مسئولان محسوب می‌شود و هر سال در چند نوبت این سنت حسنه با حضور مسئولان شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

IMG_4336

مسئولان شهر فیروزان در ادامه به منزل شهید فریدون خزایی رفتند و با مادر داغدار و پیر این شهید بزرگوار دیدار کردند. امام جمعه شهر فیروزان در این دیدار گفت: قدم های استوار مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رشادت ها و خون همین شهدای عزیز است،و دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف و افتخارات همه مسئولان است.وی حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی دانست و افزود: دیدار و سرکشی  از خانواده های معظم شهدا قطعاً موجب دلگرمی و نشاط بیشتر مسئولان خواهد شد.

IMG_4338

منزل شهید محمد مراد خزایی حال و هوایی دیگری داشت، مادر درد کشیده و مسن این شهید بزرگوار در حالی که از بیماری رنج می برد با اشک های چشم خود پذیرای مسئولان شهر فیروزان شد.و با همان اشک های چشم  از درگاه خداوند متعال برای موفقیت و سربلندی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعا کرد.

IMG_4339

و در پایان منزل شهید عزیزالله خزایی و دیدار با مادری که هنوز خاطرات فرزند برومندش را فراموش نکرده است.بخشدار بخش خزلدر این دیدار گفت:  دیدار و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا یک وظیفه ذاتی و انقلابی است چراکه این خانواده‌ها بهترین و عزیزترین افراد خانواده خود را فدای انقلاب و نظام کردند.وی افزود: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران علاوه بر دلجویی از آنان و قدردانی از زحمات والدین شهدا و پاسداشت خون شهدا سبب می‌شود که مسئولان برای ادامه خدمت‌رسانی به مردم با روحیه بهتری گام بردارند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش