سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3391

صدای نهاوند:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: از ابتدای اجرای طرح ترافیک پلیس تاکنون ۲۳۰ نفر در صحنه تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند.

سردار تقی مهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران استان همدان اظهار کرد: اجرای طرح ترافیک نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۴ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.
وی اضافه کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه های امدادی و خدماتی و با محوریت پلیس تاکنون شاهد کاهش هفت درصدی جان باختگان سوانح بوده ایم.
وی با ذکر اینکه قانونمندی رانندگان افزایش یافته بیان کرد: با وجود افزایش میزان مسافرت و حجم ترددها در ایام نوروز هم اینک وضعیت ترافیکی روانی در جریان است.
رئیس پلیس راهور ناجا افزود: وضعیت تردد محورهای منتهی به شمال کشور پرترافیک بوده و بعلت موج برگشت مسافران از جاده چالوش امروز از سمت کرج به چالوش ممنوعیت تردد اعمال شده است.
سردار مهری تاکید کرد: از ساعت ۱۷ امروز تردد از سمت محور مرزن آباد به کرج بعلت افزایش ترافیک ، یکطرفه شده است.
وی با ذکر اینکه واژگونی با ۴۵ درصد بیشترین سهم را در سوانح جاده ای دارد افزود: انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین عامل بروز سانحه در ایام نوروز امسال بوده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اضافه کرد: ۵۰ درصد سوانح رانندگی فوتی و جرحی در ساعت ۱۲ تا ۲۰ رخ داده است
سردار مهری تاکید کرد: خط قرمز پلیس برخورد با تخلفات حادثه ساز بوده و در این راستا از ابتدای اجرای طرح ترافیک تا روز گذشته ۲۵ هزار دستگاه خودرو حادثه ساز متوقف شدند.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس راهور در حین اجرای طرح ترافیک هیچ اغماضی با رانندگانی متخلف و حادثه ساز نداشته و با جدیت برخورد می کنند.
وی بیان کرد: با وجود صدور یک و نیم میلیون جلد گواهینامه جدید در سال ۹۴، شماره گذاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو جدید و افزایش حجم تردد در کشور ولی میزان تلفات جاده ای روند کاهش داشته است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هیچگونه سانحه فوتی در معابر درون شهری استان همدان هنگام اجرای طرح ترافیکی رخ نداده است ولی شاهد افزایش دو برابری سوانح در جاده های برون شهری این استان هستیم.
سردار مهری با ذکر اینکه ۶۳ درصد سوانح جاده ای همدان واژگونی بوده است ابراز امیدواری کرد که با توجه مسافران عبوری از استان همدان به قوانین راهنمایی و رانندگی و تذکر عوامل پلیس راه بتوان این آمار را کاهش داد.
وی عامل اصلی واژگونی را رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی به جلو ذکر کرد.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش