سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3394

صدای نهاوند:

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه مذاکرات هسته‌ای یک وضعیت خاص داشت، گفت: مقام معظم رهبری از همان ابتدا علاقه‌ای به مذاکره نداشتند اما بالاجبار اجازه انجام این کار را دادند اما ایشان از همان ابتدا می‌دانستند که آمریکا به سبب لاقید و لا دین بودنش بر هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست همچنان که امروز مصادیقی ازاین‌دست را مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های اولین نماز جمعه نهاوند در سال جدید ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و پیش رو بودن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) گفت: نوروز نمونه‌ای بارز از بهار آفرینش است و تمامی هستی را می‌توان در آن دید.

وی بابیان اینکه نوروز بهار اعتدال است، گفت: بهره بردن از نوروز به‌عنوان بهار آفرینش امری بسیار مهم است.

 

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: مقام معظم رهبری هرساله در ابتدای سال با سخنرانی در حریم امن امام رضا (ع) کلیات پیش رو در سال نو را بیان می‌فرمایند و در حین سال نیز به‌تمامی نکات مهم آن با اولویت‌بندی‌های مشخص می‌پردازند.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در اوایل سال جاری اشاره کرد و گفت: اگر به اقتصاد مقاومتی عمل نشود مشکلات کشور بیشتر و وضعیت بدتر می‌شود.

وی گفت: ایشان ۱۰ مورد ویژه و اصلی را به‌صورت تیتر وار بیان فرمودند که اگر دولتمردان این ۱۰ مورد را در دستور کار خود قرار دهند مشکلات کشور کم‌تر و کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون می‌سازد.

وی بابیان اینکه ایران برای به دست آوردن این ارزش‌ها هزاران شهید تقدیم این نظام کرده است، گفت: هدف آمریکا از مذاکره با ایران اسلامی براندازی، استحاله و نفوذ است که امروز تا حدودی توانسته‌ در برخی افراد و اشخاص نفوذ کند.

وی با اشاره به تبریک نوروزی اوباما به مردم ایران و پهن کردن سفره هفت‌سین، گفت: این کار آمریکایی‌ها به تعبیر مقام معظم رهبری بچه گول زدن است و این عمل آن‌ها از خصومت ورزی و فحش دادن به ایران و ایرانی بدتر است.

وی اظهار کرد: آمریکا از همان اوایل شکل‌گیری جمهوری اسلامی کمر بر نابودی اسلام و مسلمین ایران بسته است و تا به هدف خود نرسد از تلاش بازنمی‌ایستد.

امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکا و اسرائیل بدانند همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در سخنان سال گذشته خود فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید با اذن ایشان سربازان و مجاهدان راه حق دنیا را برای آنان به جهنم تبدیل خواهند کرد و آرزو و اهداف شوم چندین ساله آن‌ها را بر هم می‌زنند.

حجت‌الاسلام مغیثی در پایان به سالگرد آغاز جنگ آل سعود علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن اشاره کرد و گفت:  مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن امروز با دست‌خالی در حال مقاومت و دفاع از جان، مال و تمامیت ارضی خود هستند و دست از مواضع به‌حق خود برنداشته‌اند.

وی افزود: امروز مذاکرات صلح در حال برگزاری است و امیدواریم که این مقاومت‌های مردمی مقابل جنایات آل سعود بدتر از یهود را بگیرد و روزی به سزای اعمال خود برسند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش