جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3397

صدای نهاوند:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: جاذبه‌های شاخص تاریخی و توریستی دو شهرستان ملایر و نهاوند نقش مهمی در جذب گردشگر دارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند ، علی مالمیر در بازدید از ستاد خدمات سفر شهرستان‌های نهاوند و ملایر اظهار کرد: شهرستان‌های استان در ارائه خدمات به گردشگران وضعیت مطلوبی دارند.

وی تصریح کرد: دو شهرستان ملایر و نهاوند به دلیل وجود جاذبه‌های شاخص تاریخی و توریستی در ردیف شهرستان‌های مطرح در زمینه جذب گردشگر هستند که می‌توانند نقش تأثیرگذاری در راستای بالا بردن آمار گردشگری در همدان ایفا کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به ارگ باستانی نوشیجان در ملایر خاطر نشان کرد: این جاذبه متمایز تاریخی در سال‌های اخیر توانسته است گردشگران داخلی و خارجی متعددی را به سوی خود بخواند.

وی اضافه کرد: ارگ باستانی نوشیجان ملایر به عنوان قدیمی‌ترین بنای خشتی جهان در نوروز امسال میزبان تعداد مطلوبی از گردشگران داخلی و خارجی و مسافران نوروزی این شهرستان بود.

مالمیر یادآور شد: نوشیجان قدیمی‌ترین نیایشگاه خشتی جهان است که در ۲۰ کیلومتری شمال غرب ملایر در مسیر جاده ملایرـ جوکار قرار گرفته و دارای معماری پیچیده و زیبایی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه این تپه یکی از پربازدیدترین تپه‌های باستانی استان است، بیان کرد: شهرستان نهاوند در استان همدان یکی از مناطق دارای جاذبه طبیعی است که می‌تواند نظر مسافران را به خود جلب کند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش