مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 3400

صدای نهاوند:

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در حوزه شهرستان نهاوند نیز ۱۵ متر مربع لکه‌گیری با آسفالت سرد انجام شده است، افزود: شست‌وشوی ۱۰۰ عدد تابلو، شانه‌سازی ۱۰ کیلومتر حریم راه‌ها نیز از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان نهاوند در روز گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند محمد رودباری اظهار داشت:  ۲۸ راهدارخانه با کشیک ۲۴ ساعته در استان همدان در ایام تعطیلات نوروز فعال است، و تلفن گویای ۱۴۱ و شماره ثابت ۳۲۵۶۹۲۰۰ نیز برای پاسخگویی به هموطنان و مسافران است.

محمد رودباری لکه‌گیری محور مسلم‌آباد به سیاه کمر، برگزاری مانور راهدارخانه و انجام عملیات راهداری شامل شست‌وشوی تابلوها، گاردریل‌ها و پاکسازی حریم راه‌ها را از اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان همدان بیان کرد و افزود: در حوزه شهرستان بهار نیز ۴۵۰ عدد تابلو شست‌وشو شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه لکه‌گیری ۲۰ متر مربع، چهار مورد نصب و جمع‌آوری تابلو، ۲۰ کیلو متر پاکسازی جاده، پاکسازی پنج پارکینگ، تعمیر ۳۰ متر گاردریل، آزادسازی ۱۰ کیلومتر حریم، تعمیر دو عدد چراغ چشمک‌زن و… را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان بهار دانست.

وی با بیان اینکه در حوزه شهرستان کبودراهنگ نیز هشت مورد تابلو تعویض و جمع‌آوری شده است، بیان کرد: نصب ۱۰ عدد تابلو و انجام ۱۶۰ نفرساعت در روز گشت راهداری نیز در شهرستان کبودراهنگ انجام می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در شهرستان فامنین ۱۰ نفر کشیک در راهدارخانه‌ها دارد، افزود: نصب ۱۵ عدد تابلو، جمع‌آوری و تعویض هفت تابلو، پاکسازی ۴۵ کیلومتر از جاده‌ها، پاکسازی ۱۰ کیلومتر از حریم راه‌ها و… از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان فامنین است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه ۴۰ اکیپ تعمیراتی در راهدارخانه‌های استان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند، اضافه کرد: خدمات این اکیپ‌های تعمیراتی به صورت رایگان انجام می‌شود.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. رامين گفت:

    شهرداری هم یه کارهایی کرد ولی خیلی دیر…… تو محدوده مهریه و سلمان فارسی ما ۶ ماه افتادیم تو چاله و دست انداز چندین بار رفتیم جلوبندی ساز، دم عیدی اومدن یه کارهایی کردن البته به طور ناقص که ما تصورمون این بود به خاطر ما نبوده به خاطر مسافرای نوروزی بوده و ما جایی تو تفکرات مجموعه شهری نداریم…خواهشم اینه که یه کمی زودتر این دست مشکلات رو حل کنن. چون آسفالت معابر مهم تر از خریدن گل لاله واسه بوستان لاله فرمانداری است

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش