مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 3630

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: متاسفانه بعضی افراد مطالب ارائه شده توسط مسئولان را همانگونه که خودشان می خواهند تفسیر به رای و به بیرون از جلسه انتشار می دهند تا دید افکار عمومی را نسبت به مسئولان منحرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سیدرضا سلامتیصبح سه شنبه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده که در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در دین مبین اسلام زن و مادر دارای جایگاه ویژه ای هستند به نحوی که پیامبر اکرم(ص) جایگاه دختر خویش حضرت فاطمه الزهرا(س) را بسیار والا می دانست و او را با نام ام ابیها صدا می کرد.

سلامتی افزود: سرسلسه امامت در مذهب عالم تشیع حضرت فاطمه الزهرا(س) می باشد و این نشان دهنده نگاه ویژه دین ما به مادر و اهمیت بانوان در جامعه می باشد.

وی بیان داشت: سخت ترین کاری که نه مزد و پاداش دارد و نه منجر به بازنشستگی می شود کار  مشقت بار مادر بودن است و این کار پر مشقت برای زنان روستا وقتی که با دیگر مشاغل سخت روستا نیز همسو می شود، نقش و جایگاه زنان روستا را پر رنگ تر می کند.

معاون فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به نگاه غلط غرب به جایگاه و شأن زن در جامعه  گفت: امروز در غرب نگاه به زن یک نگاه تحقیرکننده و ابزاری است، و غربیها ادا دارند دین اسلام زن را محدود می کند، در حالی که زن در اسلام به جایگاه واقعی و ویژه خود رسیده است و اسلام به زنان هویت و عزت و پاکدامنی عطا کرده است.

سیدرضا سلامتی افزود: مهمترین اولویت دستگاه های مختلف برنامه ریزی درست و مناسب جهت استفاده از پتانسیل و ظرفیت زنان در حوزه های مختلف جامعه است.

سلامتی بااشاره به ولادت بنیان گذار کبیرانقلاب اسلامی ایران اظهار داشت:حضرت امام (ره) شخصیت والا مقامی بود که با دوراندیشی، تدبیر، عمل به اسلام، قانون اسلامی و شجاعت، تحول اساسی را در جامعه ایران اسلامی به وجود آوردند.

وی با اشاره به لزوم توجه به ورزش بانوان در دستگاه های محل خدمت و در سطح جامعه افزود: باید برنامه ریزی شود از زمانی که برای بانوان ادارات برای ورزش در نظر گرفته شده طوری استفاده شودکه از طرفی حق ارباب رجوع ضایع نگردد و از طرف دیگر این قشر محترم بتوانند از این ظرفیت مناسب در جهت سلامت جسمی و روحی خود استفاده کنند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش