جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3646

صدای نهاوند:
شهردار گیان با بیان اینکه افزایش عوارض ورودی سراب گیان در سال جدید بر اساس مصوبه قانونی انجام شده است از آماده شدن طرح نهایی ساماندهی سراب گیان خبر داد.

هوشنگ کیانی در گفت گو  با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: عوارض وردی سراب گیان توسط شهرداری تنظیم و به شورای شهر پیشنهاد می شود وپس از تصویب و تایید کمیته تلفیق استانداری توسط وزارت کشور  نهایی می شود به همین دلیل افزایش عوارض ورودی سراب گیان از پنج هزار تومان به هفت هزار تومان بر اساس روال فوق انجام شده است..

کیانی بیان داشت: هزینه ودرآمد سراب گیان در سال های گذشته با هم تناسب نداشته،به همین علت شهرداری گیان برای ارائه خدمات و امکانات رفاهی مطلوب به مردم نسبت به افزایش تعرفه عوارض ورودی سراب گیان از مبلغ پنج هزار به هفت هزار تومان اقدام کرده است.

وی در ادامه افزود:سال گذشته درآمد ورودی سراب گیان با نظارت بخشداری ۱۳۰ میلیون تومان بوده است در حالی که برای احداث پارکینگ بیش از ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 شهردار گیان اظهار داشت: باتوجه به کمبود منابع مالی و هزینه بالای نگهداری سراب گیان در سال گذشته  برای تامین اعتبار احداث سرویس بهداشتی ۲۰ چشمه ای سراب گیان شهرداری قسمتی از املاک خود در شهر گیان را به فروش رسانده است.

هوشنگ کیانی بیان داشت: طرح کلی ساماندهی سراب گیان در حال انجام است ودر این طرح  تمام امکانات و خدمات رفاهی برای مردم پیش بینی شده است .

کیانی از امضا  تفاهم نامه همکاری بین شهرداری گیان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد و افزود: مسئولان مربوطه تلاش کنند تا سراب گیان نگین سرسبزشهرستان نهاوند  به عنوان قطب گردشگری استان هرچه زودتر سامان گرفته وبتواند جایگاه شایسته خود را در جذب گردشگر پیدا کند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. رامين گفت:

    کاش قدر ی از این درامد ها صرف امور فرهنگی و ارتقا سطح فرهنگ مهمانداری در سراب و اطرافش شود.( بهداشت و سایر فاکتورهای جذب گردشگر پیشکش…..)

  2. ر.سلگي گفت:

    باید هم دفاع کنند چون بخش عمده درآمد حاصله به جیب خودشان و دوستانشان می رود می گوید نه از مردم گیان بپرسید.

  3. آ. سیف گفت:

    آقاین بهتر است که به فکر وضعیت شهرسازی باشند و انجام چنین اموری در حد و اندازه های چنین افرادی نیست وقتی به سراب گیان می رویم در گوشه کنار آن انواع زباله ها و مواد پلاستیکی که غیر قابل تجزیه شدن است موج می زند که نتیجه همین مدیریت منحصر به فرد این آقایان بوده است . اگر عوارض سراب صرف خودش می شد الآن به همچنین وضعیت نگران کننده ای از لحاظ محیط زیستی تبدیل نمی شد . در ضمن سکوهایی که از محل اعتبارات استانداری توسط آقایان ایجاد شده است در روزهای اخیر به زیر آب رفته است ، بخشی از سکوهای سنگی و سیمانی تخریب شده اند . امید است با تلاشهای نماینده محترم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم به عنوان تصمیم گیرندگان اصلی تصمیمی اتخاذ شود که ساماندهی سراب به دست افراد دلسوز به حال نهاوند و سراب بیفتد .

  4. آ . سیف گفت:

    تصمیم گیرندگان واقعی در مورد سراب گیان نماینده منتخب شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم و دلسوزان محیط زیست سراب گیان و نهاوند می باشند . این اقایان با عوارض هفت هزارتوامنی نتوانسته اند کمکی به محیط زیست سراب کنند چون در این زمینه تخصص لازم را ندارند .

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش