سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3654

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند با اشاره به موانعی که در نهاوند بر سر راه سرمایه گذاران قرار داده می شود ضمن دفاع و حمایت تمام قد از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: هر کس درمقابل اشتغال جوانان بایستد به شدت با او  برخورد می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در ستاد ساماندهی خدمات سفر نهاوند در محل فرمانداری نهاوند افزود: متاسفانه در شهرستان موردی وجود دارد که سرمایه گذاری حاضر شده صدها میلیارد ریال در بخش بنیاد بتون سرمایه گذاری نماید که در صورت بهره برداری ۵۰۰ نفر برای شهرستان ایجاد اشتغال می کند اما برخی مانع تراشی می نمایند که البته ما با تمام توان در صدد رفع این موانع هستیم و هر گونه حمایت لازم را به عمل می اوریم .

حمیدوند افزود: متاسفانه همین مانع تراشی ها و تنگ نظری ها باعث شده است تا کنون نهاوند در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای طرح های کلان و مهم  موفق عمل نکند و به همین جهت از لحاظ توسعه و پیشرفت نسبت به شهرهای همجوار خود عقب بماند و بیشترین آمار بیکاری جوانان را در استان همدان داشته باشد.

وی با حمایت و دفاع تمام قد خود از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: هر کس بخواهد برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان نهاوند مانع و مزاحمت ایجاد کند برابر قانون با شدت با وی برخورد می کنیم.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش