جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3667

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند  با بیان اینکه رسانه ها و مطبوعات باید تنفر آفرینی نسبت به مواد مخدر را در جامعه نهادینه کنند افزود: خبرنگاران و گروه های تئاتر و هنرمندان باید وارد عرصه مبارزه و پیشگیری مواد مخدر شوند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند اظهار داشت: 

متاسفانه مواد مخدر در ایران هزینه های زیادی برگردن دولت گذاشته و در این راستا نیروی انتظامی شهدای بسیاری تقدیم کرده اما همچنان با عزمی استوار با این پدیده در حال مبارزه هستند.

وی با اشاره به اینکه تقسیم وظایف به خوبی انجام نشده است، گفت: باید آموزش و پرورش به همراه بهزیستی متولیان اصلی پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر باشند که متاسفانه در این راستا آموزش پرورش تنها برای جامعه هدف خود موثر بوده و در جامعه اثربخشی چندانی ندارد.

وی با اظهار به اینکه وقتی شغل و فضاهای مناسب در شهر موجود باشد هیچگاه جوانان به انحراف راه پیدا نحواهند کرد، گفت: متاسفانه در تمامی زمینه های پیشگیری کارشکنی هایی در تمامی سطوح صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: فلسفه حضور فنی و حرفه ای در این کارگروه برگزاری دوره های آموزش و ایجاد مهارت در بهبود یافتگان اعتیاد است چراکه ایجاد شغل های کوچک برای رهایی یافتگان ضروری بوده و از بازگشت به وضعیت قبل جلوگیری می کند.

وی گفت: در سال جاری ۱۱۰ میلیون ریال برای برگزاری دوره های فنی و حرفه ای به مراکز فنی و حرفه ای نهاوند تخصیص داده شده است.

فرماندار نهاوند در پایان آمار افزایش کشفیات مواد مخدر شهرستان نهاوند را ۳۴ درصد دانست و گفت: در این راستا دستگیری قاچاقچیان ۲۲ درصد، جمع آوری معتادان ۲۳ درصد و تشکیل پرونده در این راستا ۳۵ درصد افزایش داشته است.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش