جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3706

 صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند گفت: در اثر بارشهای دو روز گذشته در نهاوند و راه افتادن سیلاب که باعث رانش زمین گردید خط اصلی لوله آب گاماسیاب از پنج نقطه دچار ترکیدگی شد و در حال حاضر آب چند روستا در این منطقه قطع می باشد.

کریم حمیدوند در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند افزود: بارندگیهای اخیر در شهرستان نهاوند باعث خسارات مالی زیادی به معابر اصلی شهری و روستایی ، باغات ، جاده های بین شهری در محور نهاوند نور آباد و تلف شدن ماهی های داخل یکی از مزارع پرورش ماهی شد .

وی با بیان اینکه هنوز در حال بررسی میزان خسارات در بخشهای مختلف هستیم اضافه کرد: همچنین در اثر این بارشها جوی آب و کانالهای آب روستایی پر از گل و لای و در نتیجه ایجاد مشکل برای کشاورزان شد که با توجه به فروکش شدن آب، وضعیت آنها تا حدودی بهتر شده است .
وی گفت: علاوه بر آسیب رسیدن به تاسیسات بخش کشاورزی تعدادی از پمپهای برق چاههای روستایی نیز سوخته اند و ترانسهای برق نیز دچار آنش سوزی شده است.
وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری مجموعه شهرستان و نیروهای امدادی ضمن آماده باش کامل ستاد بحران در مناطقی که احتمال آبگرفتگی شدید وجود داشت حضور یافتیم و حتی به صورت عملیاتی اینجانب نیز در امدادرسانی و کمک به اهالی شرکت نمودم.
وی گفت: با توجه به اینکه در چند روستا آبگرفتگی در مقایسه با سایر مناطق بیشتر بود لذا با حضور برخی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان در منطقه حاضر شده و تا بازگشت اوضاع به حالت عادی شرایط را کنترل نمودیم .
وی افزود: در سطح شهر نیز بارش شدید باران باعث آبگرفتگی معابر اصلی و برخی منازل در سطح برخی محلات گردید که با حضور با حضور شهرداری و امدادگران هلال احمر امداد رسانی لازم به عمل آمد.
وی گفت: میزان دقیق خسارات وارده به شهرستان پس از جمع بندی نهایی اعلام خواهد شد.
شهرستان نهاوند طی ۷۲ ساعت گذشته از بیش از ۱۴۲ میلیمتر بارش جوی برخوردار بوده است .
کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش