سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3708

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: ملت باید بدانند که اگر ما دچار اختلاف شویم امنیت مان به خطر می افتد لذا نباید از یکدیگر جدا شد چرا که دشمنان به دنبال از بین بردن وحدت بین ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند در مصلی نماز جمعه افزود: دشمن بخوبی می داند که اگر گسست بین مسلمانان بوجود آید آنها خواهند توانست به اهداف خود برسند لذا با ایجاد تفرقه بدنبال این هستند که بین آنان دشمنی بوجود آورند.
وی با اشاره به اهمیت مساله ولایت در جامعه اسلامی گفت: ولایت با توجه جایگاه خاصی که دارد همواره محور وحدت جامعه اسلامی است و همه مردم می بایست از ولایت اطاعت داشته باشند.
وی امنیت بالای ایران را نتیجه اطاعت از رهبری عنوان کرد و گفت: ملت باید بدانند که اگر ما دچار اختلاف شویم امنیت مان به خطر می افتد لذا نباید از یکدیگر جدا شد چرا که دشمنان به دنبال از بین بردن وحدت بین ملت ایران هستند.
وی ریشه انحراف در ولایت را مربوط به پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام عنوان نموده و افزود: بدترین حادثه در تاریخ اسلام مسئله انحراف از امامت و ولایت بود که پس از رحلت پیامبر(ص) به وقوع پیوست و بر اساس آن تا ده‌ها سال اجازه نقل حدیث از پیامبر داده نمی‌شد و اختلافاتی که امروز بین مسلمانان وجود دارد همگی از این واقع نشات گرفته است .
اما جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب گفت: ماه رجب بهترین فرصت برای بازسازی معنوی انسان است که لازم است قدر آنرا دانسته و از آن بهره گیری نمائیم .
حجت الاسلام مغیثی  با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) ماه رجب را ماه استغفار از کناه دانسته اند، افزود: ملت ایران در این ماه همچون ماه های شعبان و رمضان با تهذیب نفس و آمادگی روحی خود را برای مقابله با دشمن درون و برون آماده می کنند.
وی گفت: در دوره تهاجم فکری و فرهنگی، دشمن سعی دارد فرهنگ فاسد غربی را جایگزین فرهنگ ناب اسلامی کند لذا اعتکاف بهترین فرصت برای هدایت جوانان و نوجوانان در مسیر درست است.
وی افزود: انسان بدلیل مشغله های فراوان گاه از خداوند متعال غافل می شود و نیاز است خود را چند شبی از این مشغله ها دور و به خداوند نزدیک کند که این مهم در ایام اعتکاف تحقق می یابد .
وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی از همه مردم خواست تا با صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع ملی دولت را برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی یاری سازند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش