جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3736

صدای نهاوند:

رئیس واعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی صدای نهاوند از این رسانه بازدید کردند و در حاشیه این بازدید با مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی صدای نهاوند گفت‌وگو کرده و در جریان روند کاری فعالیت این رسانه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،  همچنین در این بازدید اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات وضعیت خبرنگاران و کارکنان نشریه‌های ماهنامه های فردای و فریاد نهاوند  و پایگاه خبری صدای نهاوند و گرو را مورد پالایش و بررسی قرار دادند.

محمد رضا عارف رئیس خانه مطبوعات استان همدان در این بازدید بر لزوم حفظ جایگاه و شأن رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: فعالان این عرصه باید به جایگاه خطیر و اثرگذار خود در حوزه‌های مختلف جامعه آگاه باشند.

عارف گفت: ما به کمبودها، مشکلات مالی و سختی کار نشریات محلی واقف و آگاه هستیم و تمام تلاش خود را برای کاهش و رفع این مشکلات انجام می‌دهیم.

وی افزود: ساماندهی و پالایش جامعه رسانه‌ای استان همدان در حال پایان است و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات با سرکشی و بازدید از تمام دفاتر خبرگزاری‌ها و نشریات، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آنها قرار می‌گیرند.

IMG_4511

IMG_4514

IMG_4517

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش