سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3767

صدای نهاوند:

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید حسین بابایی و شهید علی‌احمد قیطاسی بعنوان شهدای شاخص نهاوند در سال ۹۵  انتخاب و معرفی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، علی بقایی امروز از تعیین شهدای شاخص سال ۹۵ استان  همدان خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا با برگزاری جلسات مختلف به منظور هم‌افزایی و همفکری ۱۳ شهید شاخص استان معرفی شدند.

بقایی شهید شاخص استان همدان را شهید رسول حیدری عنوان کرد و گفت: این شهید والامقام نخستین شهید ایرانی در بوسنی و هرزه‌گوین بود که مزار مطهر ایشان در شهرستان ملایر است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: سردار شهید حبیب‌الله مظاهری، به عنوان شهید شاخص شهرستان همدان انتخاب شد که این شهید بزرگوار نیز خدمات بزرگی را به انقلاب ارائه کرده است.

وی فرماندهی گردان مسلم بن عقیل(ع) لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله را یکی از سوابق شهید مظاهری دانست و تصریح کرد: شهید میرزارضا بیگلری به عنوان شهید شاخص شهرستان فامنین و شهید فتح‎الله نظری نیز به عنوان شهید شاخص شهرستان ملایر معرفی شدند.

بقایی از انتخاب شهید حسین بابایی در نهاوند، شهید همت‎علی بابایی در قهاوند، شهید احمد خلیلی‌فرد در شهرستان بهار، شهید مرادقلی کوروند در اسدآباد، شهید محسن عینعلی در تویسرکان، شهید محمد شیخ‎بابایی در کبودراهنگ و شهید ابراهیم‌علی معصومی در رزن به عنوان دیگر شهدای شاخص استان در سال ۹۵ خبر داد.

وی ادامه داد: شهید محمود نیکومنظری از تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) و شهید علی‌احمد قیطاسی از نیروی انتظامی استان همدان نیز به عنوان شهدای شاخص رده‎های نظامی و انتظامی انتخاب شدند.

به گفته معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، شهید شاخص ارتش در استان هنوز معرفی نشده که به زودی این کار انجام می‌شود.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. با ولایت تا شهادت گفت:

    سلام به ارواح ملکوتی شهیدان والامقام….درود به همه شهدای عزیز…درود بر روان تابناک شهیدان والامقام قیطاسی…روحشان شاد و راهشان پر رهرو…

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش