سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3781

صدای نهاوند:

وزیر فرهنگ و ارتباطات استان سوردولوفسک جمهوری فدارتیو روسیه گفت: وجود جاذبه های گردشگری استان همدان و شهر نهاوند می تواند برای مشتریان توریسم روسیه جالب توجه باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، پاول کروکف شامگاه سه شنبه در جمع کارآفرینان و جمعی از اصحاب فرهنگ شهرستان نهاوند در محل فرمانداری افزود: ایران کشوری است با طبیعت فوق العاده و شگفت انگیز و تاریخی کهن که از پتانسیل بالایی برای گردشگری برخوردار است و ما می توانیم در این زمینه تبادل توریسم داشته باشیم.

کروکف گفت: ما جمهوری اسلامی ایران را از دوستان نزدیک خود می دانیم و به دلیل تاریخ کهن و فرهنگ اصیل این کشور برایش احترام قائل هستیم.
وی افزود: ایرانیها انسانهای بااراده و مهمان نوازی هستند که با توجه به پشتوانه تاریخی زیادی که دارند ما می توانیم از آنها چیزهای زیادی یاد بگیریم.
وی با تاکید بر تبادل توریسم بین این استان و شهرستان نهاوند افزود: ما اکنون بدنبال این هستیم که یک سری کشورها را جایگزین کشورهای قبلی در زمینه توریسم نماییم و وجود جاذبه های گردشگری استان همدان و شهر نهاوند می تواند برای مشتریان توریسم جالب توجه باشد .
وی افزود: ایران جزء مراکز توریستی جذاب محسوب می شود و ما می خواهیم روی آن کار کنیم و تبادل توریسم داشته باشیم .
وی گفت: در استان ما در سال جاری یک نشست سالانه با حضور ۲۶ کشور جهان برگزار می شود که اگر ایران در این نشست شرکت کند می تواند جزء ۱۰ کشور اول پذیرای گردشگر باشد.
وزیر فرهنگ استان سوردولوفسک روسیه همچنین از برگزاری نمایشگاه نوتروم در این استان خبر داد و گفت: در سال جاری نمایشگاه نوتروم که یک کار بزرگ فرهنگی است در این استان برگزار می شود.
وی گفت: استان سوردولوفسک یکی از استانهای بزرگ کشور روسیه و از مراکز صنعتی آن محسوب می باشد که شبکه وسیعی از مراکز علمی ، تحقیقاتی و فرهنگی در آن وجود دارد .
وی گفت: من خیلی خوشحال هستم که سفیر کنونی ایران در کشور روسیه مربوط به شهر نهاوند است که اطلاعات زیادی را در رابطه با این شهر به ماه داده و ما علاقمند هستیم که ارتباطات فرهنگی و گردشگری با نهاوند داشته باشیم . 

IMG_4610

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش