جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3823

صدای نهاوند:

در خجسته سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) جشن باشکوهی با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس شورای شهر، اقشار مختلف مردم، جامعه معلولان نهاوند و حمید رضایی(عمو حمید) هنرمند برنامه های کودک شبکه استان همدان در موسسه خیریه حضرت زهرا(س)  تنها مرکز نگهداری معلولان دختر بالای ۱۴ سال استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: روز میلاد حضرت علی (ع) به عنوان روز پدر نام گذاری شده تا از مقام پدرانی که با نثار خون خود مردانه از عزت و و افتخار کشور و اسلام دفاع کردند قدردانی شود.

کریم حمیدوند اظهار داشت: رمز ماندگاری و محبوبیت حضرت علی (ع) اخلاص خدایی وجود آن مبارک می باشد و هر کس عظمت خود را از راهی پیدا می کند و عظمت حضرت علی (ع) نشات گرفته از بندگی خداست.

در این جشن برنامه‌های متنوعی از جمله، اجرای برنامه شاد و مفرح عمو حمید هنرمند شبکه استانی، ترانه های لری محلی، تقدیر و تجلیل از خیرین و قدردانی از بازنشستگان موسسه خیریه حضرت زهرا(س) برگزار شد.

این برنامه که با همکاری و همت موسسه خیریه حضرت زهرا(س)  تنها مرکز نگهداری معلولان ذهنی و جسمی دختر بالای ۱۴ سال استان همدان و گروه میم مثل قاصدک جامعه معلولان نهاوند برگزار شد.

IMG_4786

IMG_4733

IMG_4745

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش