مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 3868

صدای نهاوند:

در مراسمی که با حضور امام جمعه، شهردار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد از از ده نفر از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و تجربه زندگی بر ما حکم می کند که در برابر همه خطرات و تهدیدهای دشمنان ،ولایت فقیه و مقام ولایت را ارج نهیم وهمه کاره بدانیم.طبق فرموده امام راحل که برگرفته از آیات و روایات است ،پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به این مملکت آسیبی نرسد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: : دشمنان به جایگاه بزرگ ولایت فقیه آگاهی دارند به همین علت در طول چند سال گذشته سعی بر تضعیف جایگاه ولایت فقیه داشته اند.و شاهد بوده ایم که همواره تمام سعی و تلاش خود را برای از بین بردن ولایت فقیه در قانون اساسی و محدود کردن اختیارات فقیه به کار گرفته اند.

مغیثی افزود: وظیفه ما پاسداری و اطاعت از ولایت فقیه است تا دست دشمن از این مملکت وولایت فقیه کوتاه شود.اطاعت از ولایت فقیه و حفظ و پاسداری از حریم ولایت و نظام  وظیفه ای مهم و حساس بر دوش همگان است.

وی خطاب به فرزندان شاهد حاضر در جلسه اظهار داشتند: پدران شما نه به خاطر آب خاک،زندگی و پول بلکه به خاطر ادای تکلیف شرعی و اطاعت از امام و ولایت شهید شدند، شهدا سرمایه های ملی کشور ما هستند و باید این سرمایه های ملی را حفظ کرد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش