جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3871

صدای نهاوند:

عضو شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: با مشارکت و همکاری شورای شهر، شهرداری، سپاه و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طرح ساماندهی مزار شهدای گمنام نهاوند انجام می‌شود.

صفی اله خرم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند گفت: برای ادای دین به شهیدان والامقام و بهره‌مندی بیشتر مردم از فضای معنوی حضور شهدا در تپه ابوذر طراحی و ساماندهی فضای پیرامونی مزار شهدای گمنام نهاوند در سال جاری انجام می‌شود.

خرم‌آبادی افزود: مقررشده تا شورای شهر، شهرداری، سپاه و منابع طبیعی به‌صورت هفتگی و مستمر پیگیر طراحی و انجام ساماندهی مزار شهدای گمنام تپه ابوذر نهاوند باشند. و به همین منظور سپاه ناحیه نهاوند شروع به ساخت و ساماندهی مزار شهدای گمنام خواهد کرد.

وی بابیان اینکه هنوز به دنبال عقد قرارداد و تفاهم‌نامه در جهت ساماندهی هرچه زودتر مزار شهدای گمنام هستیم افزود: از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری که پیش‌ازاین برای ساماندهی مزار شهدای گمنام  قول مساعدت و همکاری  داده‌اند، می‌خواهیم نسبت به پرداخت قسمتی از هزینه‌های اجرای این طرح اقدام کنند.

عضو شورای شهر نهاوند بیان داشت: باید در راستای حفظ و حراست از یادمان شهدا هیچ کوششی دریغ نکرده و به دید انسانی و تکلیف به این موضوع بنگریم زیرا شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما داشته و ما هرچه داریم به برکت خون پاک این شهدا است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش