سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3878

صدای نهاوند:

بخشدار بخش خزل نهاوند گفت: با پیگیری و همکاری بخشداری و بنیاد مسکن طرح بهسازی روستاهای کمالوند و دولت آباد امسال انجام می شود.

فرهاد جهانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: طرح هادی و بهسازی این دو روستا در شرایطی اجرایی می شود که جمعیت این دو روستا از حدنصاب لازم برای اجرای طرح بهسازی کمتر است.

جهانیان گفت: طرح ساماندهی و مدیریت بخش جنگلی سراب فارسبان بخش خزل نیز در دستور کار قرار دارد و تا کنون موافقت نامه های اصولی برای احداث پارکینگ و مجتمع های خدماتی و رفاهی از جمله ساخت سفره خانه های سنتی توسط بخش خصوصی صادر شده است.

وی افزود: وجود سراب‌ها متعدد و پر آب در شهرستان نهاوند به عنوان بهترین گزینه برای جذب مسافران و گردشگران به حساب می‌آید که لزوم ساماندهی و برقراری امکانات رفاهی و امنیتی در این نقاط پرجاذبه یکی از ملزومات جذب گردشگر و مسافر به شمار می‌آید.

بخشدار بخش خزل نهاوند بیان داشت: قرار دادن تابلوهای راهنما برای مسافران، ساخت سکوهای نشیمن، توزیع بروشور، برپایی نمایشگاه‌های فصلی و دائمی، برپایی سیاه‌چادر در محوطه سراب‌ها، برگزاری جشنواره‌های روستایی و عشایری و غیره از اهم برنامه‌هایی است که برای معرفی و جذب گردشگر در سراب‌های نهاوند می‌توان انجام داد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش