سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3881

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند بابیان اینکه نگهداری از منابع برای استفاده آیندگان امری مهم است، گفت: حفاظت و توسعه منابع طبیعی در نهاوند برنامه‌ای لازم‌الاجرا است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه‌شنبه در کارگروه مدیرت جامع آبخیزداری نهاوند گفت: در سال‌های گذشته تهدیدهایی درزمینهٔ حفظ و حراست و توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری وجود داشت که طی سال‌های اخیر با ارائه راهکارهای مناسب همچون کاشت بذور در حال انقراض همچون موسیر، کارهای خوبی انجام‌شده است.

حمیدوند بابیان اینکه برای حفظ منابع طبیعی باید مشارکت مردم را جلب کرد، گفت: در این طرح آنچه مورد هدف است نگهداری، ارتزاق، حفاظت و توسعه مشارکت اهالی هر روستا و یا منطقه برای حفظ منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی اشاره کرد: در این بخش نیز اقدامات خوبی در خصوص ایجاد اشتغال و توسعه منابع طبیعی و گونه‌های گیاهی انجام‌شده که امیدواریم با توسعه روزافزون به آن نقطه‌ای که موردنظر و هدف است، برسیم.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های خدمت رسان به‌واسطه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی موجب از بین بردن و یا نابودی منابع طبیعی یا محیط‌زیست می‌شوند، گفت: باید در این خصوص تمامی دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات و وظایف محوله خود را به‌دوراز مصلحت‌اندیشی اجرا کنند.

فرماندار نهاوند گفت: در راستای ساماندهی و عملیات عمرانی هر اداره نباید به محیط‌زیست و منابع طبیعی خسارت وارد شود چراکه به‌صورت جدی و قاطع با این موضوع برخورد خواهد شد.

وی بابیان اینکه سراب‌های نهاوند مستعد ایجاد حریق هستند، گفت: دستگاه‌های متولی باید در خصوص خرید و تجهیز سیستم‌ها و ماشین‌های اطفاء حریق چاره‌ای بیندیشند زیرا در صورت بروز حادثه تا رسیدن ایستگاه‌های شهری به سراب‌ها چیزی از آن‌ها باقی نخواهد ماند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش