سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3886

صدای نهاوند:

استاندار همدان با تشریح نمونه ای از تخلفات صورت گرفته توسط یکی از مسئولان ارشد پیشین در استخدام بستگان خود و معاون پیشین استانداری همدان گفت: دیدار با آیت الله هاشمی برای ابقا در استانداری نبود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد ناصر نیکبخت روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح مثال گونه تخلفات این دو مسئول پیشین و کم توجهی رسانه ها به شفاف سازی این موضوع ها افزود: زمانی که اینجانب از مسئولیت معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان تودیع و فرد دیگری در این مسئولیت مشغول به خدمت شد اقداماتی انجام داده که هیچ رسانه ای آن را منعکس نکرده است.
وی افزود: یک طرح در زمان تصدی بنده در معاونت استانداری در حال اجرا بود ولی پس از تودیع اینجانب فرد جایگزین به روشهای مختلف و نامتعارف ، هفت درصد از سهام این طرح را به نام خود کرد.
وی بیان کرد: این فرد پس از سهام دار شدن و ورود به هیات مدیره، اجازه هیچ اقدامی را به فردی نمی دهد.
استاندار همدان تصریح کرد: همچنین یکی از مسئولان ارشد استان در دولت گذشته، اقدام به جذب بستگان خود در بدنه استانداری و دیگر نهادهای دولتی همدان کرده بود.
نیکبخت اضافه کرد: این فرد، برادر همسر به همراه دو برادر و دیگر بستگان را وارد مجموعه دولتی در استان همدان کرده بود و پیش از تودیع ، آنها را در استان دیگری مشغول به کار می کند.
وی تصریح کرد: این همه تخلف در استان صورت گرفت ولی کسی این مسائل را رصد و منعکس نکرد ولی هم اینک توفیقات دولت را وارونه جلوه داده و آن را زیر سوال می برند.

*وزارت کشور برنامه ای برای تغییر استاندار همدان ندارد

وی گفت: در یکی از رسانه ها به نقل از یکی از مسئولان وزارت کشور تغییر چند استاندار اطلاع رسانی شده بود که پس از تماس با این مسئول وی این موضوع را تکذیب کرد.
استاندار همدان افزود: این مسئول وزارت کشور همچنین اعلام کرد برنامه ای برای تغییر استاندار نیست و شما کارتان ر با قوت ادامه دهید.
نیکبخت انتشار خبر خداحافظی استاندار از همدان را کاری نادرست دانست و گفت: این خبر کذب باعث کم کاری مدیران زیر مجموعه در انجام دستورات استاندار می شود.

* دیدار با آیت الله هاشمی برای ابقا در استانداری نبود

نیکبخت همچنین اظهار کرد: ذکر این موضوع که دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ابقای اینجانب در استانداری بود، حرف نادرستی است چرا که ایشان مگر انسان کمی هستند که اگر قرار به برکناری بنده است ایشان نسبت به ابقای بنده کاری بکنند.
استاندار همدان اضافه کرد: دیدار اینجانب با رئیس قوه قضائیه هم ارتباطی به ابقای بنده در استانداری همدان ندارد.
وی تصریح کرد: مطمئن باشید اگر قرار به تغییر بنده باشد پیش از آنکه به خانواده ام بگویم به رسانه ها اطلاع رسانی می کنم.

*طرح ساخت منیزیم از دولومیت در نهاوند کلنگ زنی می شود

استاندار همدان از کلنگ زنی سه پروژه و طرح عمرانی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: سه طرح ساخت منیزیم از دولومیت در نهاوند و هتل هما و منطقه ویژه جهان آباد  اردیبهشت ماه کلنگ زنی می شود که جزو سرمایه گذاری های شستا است.

*گلایه های من به هیچ عنوان شخصی نیست و در مسائل شخصی گذشت می کنم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نارضایتی خود از دو تن از فرمانداران شهرستان های استان همدان، اظهار داشت: اگر از فرمانداران گلایه ای می کنم به منظور سرعت بخشیدن به امور و خدمات رسانی به مردم است.

استاندار همدان تأکید کرد: در خدمات رسانی به مردم با هیچ کسی مدارا نمی کنم و تعارفی با کسی ندارم اما گلایه های من به هیچ عنوان شخصی نیست و در مسائل شخصی گذشت می کنم.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش