سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4007

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند گفت: افرادی که به شهرداری بدهکار و دارای چک برگشتی هستند، به‌جای جوسازی و شایعه‌پراکنی و ایجاد مانع برای توسعه نهاوند، حق مردم را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند امیررضا یوسفیان صبح سه‌شنبه در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهر نهاوند در مورد شبهات به وجود آمده در مورد مبلغ واریزی دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به‌حساب شهرداری نهاوند توسط اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: قرار بود این مبلغ از طرف سازمان برنامه و مدیریت به تیم فوتبال پاس همدان کمک شود.اما چون تیم پاس همدان بخش خصوصی بود این پول مستقیم نمی‌توانست در اختیار آن باشگاه قرار بگیرد.

یوسفیان ادامه داد: طبق توافق و هماهنگی‌های انجام‌شده تحت نظارت سازمان‌ها و نهادهای مربوطه، اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغ دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان را به‌حساب شهرداری نهاوند واریز کرد.

وی در جواب این سؤال که چرا این پول به‌حساب شهرداری‌های دیگر شهرهای استان واریز نشده است ،گفت: من دو دوره شهردار همدان بوده‌ام و قبلاً هم از این تعاملات و همکاری‌ها برابر قانون ونظارت سازمان های مختلف برای موفقیت تیم پاس انجام داده‌ام. 

شهردار نهاوند ادامه داد: پس از واریز مبلغ فوق به‌حساب شهرداری نهاوند، مبلغ۴۵۰ میلیون تومان را طبق رای صادره کمسیون ماده ۱۰۰ بابت طلب و بدهی پرداخت‌نشده اماکن ورزشی نهاوند برداشت کردم و مابقی آن را مجدداً به‌حساب اداره ورزش و جوانان استان واریز شد.

امیررضا یوسفیان در جواب سؤال خبرنگار دیگری که پرسید چرا کل مبلغ بدهی ۸۵۰ میلیون تومانی اداره ورزش و جوانان برداشت نشد،گفت:تاکنون مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان در کمسیون ماده ۱۰۰ تائید وصول و حکم پرداخت آن امضاشده است.به همین علت مجاز به برداشت بیشتر نبودیم تا شرایط و مراحل قانونی آن طی شود.

افرادی همیشه نهاوند را به حاشیه کشانده‌اند تا  مردم و مسئولان را از مشکلات و کمبودهای اصلی غافل شوند

 یوسفیان بابیان اینکه افرادی همیشه نهاوند را به حاشیه کشانده‌اند تا  مردم و مسئولان از مشکلات و کمبودهای اصلی غافل شوند گفت: هیچ ترسی از گفتن اظهارات خود ندارم چراکه شهروند نهاوندی فرقی با پایتخت‌نشین ندارد و باید از حداقل‌های رفاهی و شهری بهره‌مند شود تبعیض در ارائه خدمات و امکانات برای شهروندان شهرستانی و استانی به دلیل جریاناتی است که جوسازی شده و مردم را مشغول می‌سازد تا از اصل توسعه و پیشرفت شهری دور شوند.

وی موضوعات اساسی شهر را طرح‌های نیمه‌تمام و بلوکه‌شده شهر مانند: احداث میدان مرکزی، تعریض و بازگشایی ادامه خیابان آزادگان و معلم، وضعیت شهربازی و بام نهاوند و بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری عنوان کرد و افزود:  عده‌ای با دامن زدن به شایعات و حاشیه‌سازی در فضای مجازی قصد دارند با موضوعات پیش‌پاافتاده ذهن مردم و مسئولان را از اصل توسعه و پیشرفت شهری دور کنند.

امیررضا یوسفیان از مسئولان ارشد شهرستان خصوصاً فرماندار امام‌جمعه، نماینده منتخب و شورای شهر درخواست کرد تا با وحدت و همدلی و مشارکت همگانی مردم و مسئولان، حق نادیده و منزوی‌شده نهاوند را پس گرفته شود و در جهت مطالبه گری به‌حق مردم  شهر نهاوند جهت رشد و شکوفایی از همه مسئولان تلاش کنیم.

یوسفیان در خصوص پیشرفت توسعه شهر نهاوند و اجرای طرح‌های مصوب شده بیان داشت:قراردادهایی با قرارگاه خاتم‌الاوصیا و بانک شهر در جهت اجرای طرح ساماندهی مسیل شهر، ساختمان دخانیات، شهربازی و معابر نهاوند منعقد و نهایی شده است.

وی بابیان اینکه مدیر بدون قدرت ریسک و جسارت نمی‌تواند گامی در جهت منافع شهروندان شهرش بردارد افزود: افتتاح بانک شهر در نهاوند اتفاقی مبارک و میمون برای شهر و شهروندان نهاوندی است.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش